המסר המרגש של שאקירה לפיקה

שאקירה וג'רארד פיקה
שאקירה וג'רארד פיקה | אינסטגרם

בת זוגו של בלם ברצלונה הוכיחה שהשניים לא נמצאים במשבר כפי שפורסם לאחרונה, והצליחה לרגש לאחר שהשחקן הודיע על פרישה מנבחרת ספרד

(גודל טקסט)
ברצלונה חגגה הלילה (בין ראשון לשני) את התואר הראשון של העונה עם 1:2 על סביליה בסופרקאפ הספרדי, כשעשתה זאת בפעם ה-13 בתולדותיה. במשחק הדרמטי שנערך במרוקו החבורה של ארנסטו ואלוורדה השלימה מהפך גדול, הפגינה אופי מרשים ותפתח את עונת 2018/19 עם חיוך מרוח על פניה. בלם הקבוצה, ג'רארד פיקה, כבש אמש בדקה ה-42 והוכיח שוב שהוא פקטור משמעותי מאוד במכונה המשומנת.


זה קרה רגע אחרי שהודיע הספרדי על פרישה רשמית מנבחרת ספרד בגיל 31 בלבד. פיקה הגיע למסיבת העיתונאים של ברצלונה לקראת משחק ה"סופר קופה" ביום שבת האחרון, וכזכור הכריז כי דרכו במדים הלאומיים הסתיימה. כעת, אחרי שסיים את דרכו בנבחרת ספרד, אשתו, הזמרת הקולומביאנית שאקירה, רצתה להביע את תמיכתה ואהבתה לשחקן בפומבי למרות המרחק שמפריד ביניהם בעודה נמצאת בוושינגטון, וכובשת את העולם כולו עם סיבוב ההופעות שלה "אל דוראדו".


מספר שעות לאחר ההופעה בבירת ארה"ב, הקדישה הזמרת הקולומביאנית פוסט סופר מרגש בחשבון האינסטוש שלה ובו היא גם מראה את הצער שלה לכך שהזמן של פיקה "בלה רוחה", הגיע לסיומו. "אהובי, זה הזמן לרדת מהבמה שאנחנו תמיד נשמור בליבנו", כתבה שאקירה והוסיפה תמונה של פיקה חוגג במדי נבחרת ספרד עם המחווה המפורסמת שלו המנציחה את יום ההולדת של שניהם (2 בפברואר). כן כן, שניהם נולדו בדיוק באותו התאריך, בהפרש של עשור.


 

‪Amor, acaba una etapa que siempre guardaremos en el corazón. Uno de los momentos más felices de mi vida también ha sido verte ganar en el 2010 con la selección y celebrar con España campeones! Shak‬

A post shared by Shakira (@shakira) on



שאקירה המשיכה וציינה את גביע העולם בדרום אפריקה 2010 והודתה כי זהו גם זיכרון בלתי נשכח עבורה. "אחד הרגעים המאושרים ביותר בחיי היה לראות אותך זוכה במונדיאל עם הנבחרת הלאומית. ספרד אלופים. שאק" סיכמה הזמרת וחתמה את שם החיבה שלה. בנוסף לניצחון של ספרד, גביע העולם בדרום אפריקה הוא גם מיוחד מאוד עבור הזוג, כיוון שהתקופה הזאת סימנה את תחילת הקשר הרומנטי בין השניים. בני הזוג נפגשו כמה חודשים קודם לכן במהלך הקלטת הקליפ של "ווקה וואקה" ואחרי שהחליפו כמה מסרים, הם ראו זה את זה שוב בסוף התחרות ומאז הם לא נפרדו והקימו משפחה ולהם שני ילדים, מילאנו וסאשה.


עם הודעה זו, שאקירה הוכיחה שוב כי הם לא עוברים משבר למרות השמועות שרצות ללא הספקה בחודשים האחרונים, בעוד הזמרת שקועה בסיבוב ההופעות העולמי שלה, ואילו פיקה נוצץ במדיה של ברסה. בוא רק נגיד שהפרישה שלו מנבחרת ספרד, תגרום לה להראות קצת יותר טוב כשתעודד את נבחרת קולומביה במונדיאל הבא ולא את בעלה והנבחרת הלאומית שלו. #רקאומרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי