הקשר בין משה חוגג לאירינה שייק נחשף

אירינה שייק
אירינה שייק | Instagram

הבעלים החדש של בית"ר ירושלים גייס את האקסית של כריסטיאנו רונאלדו להיות הפנים של הסטארט-אפ שלו: "היא נראית לא רע". הפרטים המלאים כאן

(גודל טקסט)
משה חוגג, הבעלים החדש של בית"ר ירושלים, הוא בראש ובראשונה היזם והבעלים של הסטארט-אפ סירין לאבס, שחשף לאחרונה סמארטפון שמאפשר מסחר במטבעות וירטואליים כאשר לקמפיין ההשקה שלו, שכר חוגג את שירותיו של ליאו מסי. לחגיגת הצילומים עם הפרעוש, הוזעקה לתת קונטרה נשית הדוגמנית הישראלית עדן פינס, שהיא גם זוגתו של הגולש עומרי בן נתן, ומשם הכל כבר היסטוריה. מסתבר שעוד לפני שיתוף הפעולה עם קפטן ברצלונה, הבעלים של בית"ר גייס פרזנטורית מוכרת מאוד מעולם הכדורגל, שקשורה דווקא ליריבו הגדול של מסי, אירינה שייק, מכירים?


כן כן, האקסית המיתולוגית של כריסטיאנו רונאלדו מככבת באופן קבוע אצלנו במדור, וכבר לפני שנתיים, בקיץ 2016, גייס חוגג את הדוגמנית הרוסיה להיות הפנים של Solarin, הטלפון החדש דאז של סירין. בסוף חודש מאי לפני שנתיים, נסע היזם ללונדון שם נפגש עם היפייפיה שהצטלמה לחברה שלו והעלה סלפי איתה תחת הכיתוב: "התמונה הזאת צולמה במצלמה של הטלפון החדש של סירין. מקווה שהפייסבוק לא יפגע באיכות כי באמת שהיא ברמה לא הגיונית. אירינה שייק סיימה עכשיו צילומים לחברה, נראית לא רע". עשרות תגובות קיבלה התמונה כולל פרגון מאשתו של חוגג, ענבל, שהגיבה בעצמה: "הדבר שהכי רציתי זה שהיא תייצג את סירין. מושלמת בעיני". גם אנחנו חושבים.


חוגג פרסם מספר תמונות של שייק מהקמפיין למכשיר הסלולרי וכתב: "אמרנו לאירינה שייק שאולי טעינו שבחרנו בה, כי קצת קשה להתרכז בטלפון". אז הלכנו שנתיים אחורה בחשבון האינסטגרם של הדוגמנית ההורסת אחריה עוקבים רק 10.5 מיליון איש ומה מצאנו? שלל תמונות שלה עם Solarin, מכשיר הסלולרי של חברת סירין אותו פרסמה. "לכל מקום שאני הולכת יש לי יותר קליטה מכולם בזכות הסולרין שלי". יופי של פרזנטורית בחר חוגג, ונראה שזה כבר הקשר השני של שייק לישראל. כולנו זוכרים את סיפור האהבה שלה עם מימי לוזון, קוסמטיקאית העל שאחראית על עור הפנים של הסופר מודל, תוסיפו לזה את הקשר עם חוגג, ונראה לנו שהגיע הזמן לביקור בישראל. CR7 אין פראייר ממך, כבר אמרנו?




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי