בת הזוג של פאולו דיבאלה הצטלמה בעירום

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | AFP

הכוכב הארגנטינאי של יובנטוס נמצא בתקופה האחרונה בזוגיות מתוקשרת עם הזמרת אוריאנה סאבאטיני בת ה-22 שלקחה חלק בסשן תמונות בהן היא מכוסה בסדין בלבד

(גודל טקסט)
אם חשבנו לרגע שאשת הכדורגלן שתופסת את מלוא תשומת הלב בשורותיה של יובנטוס האיטלקית היא ג'ורג'ינה רודריגז, בת זוגו של כריסטיאנו רונאלדו, אז כנראה שטעינו. בזמן שהספרדייה של CR7 רוכשת בגדי מעצבים ומצטלמת במדי המועדון, החצי השני של פאולו דיבאלה, מצטלמת בעירום. רק בחודש שעבר סיפרנו לכם על הזוגיות החדשה של חלוצה של יובה ונבחרת ארגנטינה שהתאהב קשות בזמרת אוריאנה סאבאטיני, שמגיעה גם היא מהמדינה הדרומית ביותר בדרום אמריקה.


הזוגיות של השניים יצאה לאור כאמור ביולי האחרון, ומאז הם בלתי נפרדים, כמובן במסגרת הזמן הקצוב שיש לשחקן כדורגל וזמרת בינלאומית בלו"ז שלהם. מה שבטוח, ברשת החברתית הם מתקשרים נהדר. הארגנטינאית בת ה -22 הצטלמה בעירום בסשן שחור-לבן, שבו היא מכסה את עצמה אך ורק ב…. סדינים. החצי השני שלה, הגיב באמוג'י עם שני לבבות בעיניו, והזמרת החזירה לו בקוף המכסה את פניו וכתבה לו "מתגעגעת".


בן ה-24 אמנם מתעסק בכדורגל מבוקר ועד לילה, אבל לא יכול להישאר אדיש לתמונות של אוריאנה שלו, ושיתף את התמונה הפרובוקטיבית תחת הכיתוב "שלי". כעת מה שנותר לנו זה לחכות לתמונה של הארגנטינאית מהיציע של יובה ועל הדרך אולי כדאי שיבקש דיבאלה מזוגתו של רונאלדו לקחת את הזמרת שלו לרכוש מעט בגדי מעצבים כמו שהיא עושה מצויין בשגרת היום יום האיטלקית שלה.


 

 

A post shared by Oriana Sabatini (@orianasabatini) on



 

Nos queremos con estrías y todo lo otro tambien @loligortari

A post shared by Oriana Sabatini (@orianasabatini) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי