כוכב כבר בגיל 8: כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור כובש את האיטלקים

כריסטיאנו ג'וניור
כריסטיאנו ג'וניור | Gettyimages

אחרי ש-CR7 בחר לעזוב את ריאל מדריד ולהצטרף ליובנטוס, כעת את המדים השחורים-לבנים לובש גם בנו של הפנומן שמפגין ביצועים מרשימים בקבוצה עד גיל 9: "הוא כמוני, שונא להפסיד", סיפר אביו

(גודל טקסט)
אחרי המעבר שהרעיד את עולם הכדורגל הקיץ, כשכריסטיאנו רואלדו עזב את ריאל מדריד לטובת יובנטוס, נראה שגם בנו של הכוכב מתרגל לחיים החדשים בטורינו והצטרף לקבוצה עד גיל תשע באקדמיה המפוארת של הקבוצה בה אביו משחק. עכשיו הגברת הזקנה יכולה להיות רגועה גם לגבי העתיד הרחוק וריאל מדריד יכולה להצטער שפספסה כוכב לבית משפחת רונאלדו, אחד שכבר הראה שהוא יודע לבעוט לשער מצוין.


בנו של הכוכב כבר הספיק להראות לא מעט ניצוצות על כר הדשא כשצולם ביום בו ג'ורג'ינה רודריגס, בת זוגו של אביו, הגיעה להצטלם באיצטדיון של יובנטוס וגם נכחה באימון. יחד עם בנו של רונאלדו מתאמנים באקדמיה בנים של שחקנים נוספים מיובנטוס וביניהם הבן של אנדראה בראצלי ובנו של קלאודיו מרקיזיו שרק עכשיו ביטל את החוזה בביאנקונרי.


רונאלדו אמר שהוא רואה אצל הבן שלו סימנים לכך שהוא עומד להיות כוכב כדורגל גדול והרי אין כמו רונאלדו מישהו שיכול להבחין האם יש לו כישרון גדול או לא. "הוא מאוד תחרותי, הוא מזכיר לי אותי כשהייתי ילד", אמר החלוץ. "הוא פשוט שונא כמוני להפסיד בכל משחק. אני בטוח שהוא יהיה בסופו של דבר מוצלח כמוני. אני רוצה עוד ללמד אותו כמה דברים, אבל בעיקרון הוא ייבחר מה לעשות ותמיד אהיה שם כדי לתמוך בו", אמר רונאלדו בראיון לרשת DAZN, "כמובן שאני רוצה שהוא יהיה כדורגלן כי יש לו את כל התשוקה הנדרשת כדי להצליח במקצוע".

https://t.co/rFIvE9r0oL – Ikuti Jejak Ayahnya, Cristiano Ronaldo Jr Gabung U-9 Juventus pic.twitter.com/gvlHxOuS6J

— Bola (@Bolanet) 28 באוגוסט 2018

 

_____________________ Juve, storia di un grande amore Bianco che abbraccia il nero Coro che si alza davvero Juve per sempre sara' ⚽️ #forzajuve #finoallafine

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on



Cristiano Júnior está treinando no time sub-9 da Juventus. O sucessor do robozão tá aí! pic.twitter.com/c1QdrQdgOm

— Futmais (@futtmais) 27 באוגוסט 2018


 

Muchos éxitos, mi amor ❤️ @cristiano #juventus

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי