רונאלדו ומסי מתחרים על עוד תואר

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

לשני הכדורגלנים שנחשבים הטובים בעולם יש יריבות ארוכת שנים, וכעת היא מגיעה למחוזות נוספים: המטוסים הפרטיים היוקרתיים שלהם. אז למי יש את המטוס המפואר והמתקדם ביותר?

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי כבר משחקים בליגות נפרדות, אבל זה לא מונע את התקשורת העולמית להמשיך להשוות ביניהם. כרגע מדובר בהשוואות על המטוסים שיש לשני השחקנים. מבחינת יוקרת המטוס, מסי דורג במקום השני בעולם.


מסי מצויד במטוס אמבראר לגאסי 650 לטיסות פרטיות ולמשפחה שלו, צעצוע בשווי 28.3 מיליון יורו. כמצופה, המטוס מצויד בכל הפינוקים הדרושים כמו מטבח עם כל מה שדרוש לארוחות פאר, אמבטיה מפוארת ומושבים שעשויים מעור משובח. המטוס כולל שלושה חלקים נפרדים, שתי מיטות מפוארות וחדרים לפגישות עסקיות, ויכול להטיס בין 12 ל-14 אנשים.


Messi ocupa el puesto número 2 del Top 10 de jugadores con aviones privados mas caros, siendo propietario de un Embraer Legacy 650 con un costo de 28,3 millones de Euros. pic.twitter.com/SsuiGQC2b7

— Aviaciónhr_info (@aviacionhr_info) 30 ביוני 2018


ומי במקום הראשון? כריסטיאנו רונאלדו, כמובן. ל-CR7 יש מטוס גאלפסטרים 650G שמחירו 31.7 מיליון יורו. המטוס של חלוץ יובנטוס כולל טכנולוגיה מתקדמת ומצויד במערכת שמטיסה לבד את המטוס וראדר מטאורולוגי 3D. לפי מתכנני המטוס יש בו מערכת שמורידה את העייפות של הנוסעים ומזרימה אוויר צח למטוס בכל שתי דקות. הוא יכול להטיס 18 נוסעים ומגיע למהירות של 981 קילומטר לשעה.


Cristiano Ronaldo: the footballer with the most expensive private jet. Ronaldo's Gulfstream G650 costs €32 million and can carry 18 people, so he's still got room to spare despite his currently burgeoning family. pic.twitter.com/mQqMuDIKGN

— The Dugout Chat (@TheDugoutChat) 21 בינואר 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי