יביאו את המזל? הרקדניות שמרימות לנבחרת

גל גולד עם הילה פילו
גל גולד עם הילה פילו | אינסטגרם

גל גולד והילה פילו החליטו לסחוף את האוהדים בתמיכה לנבחרת כמו שרק רקדניות מוכשרות והכוריאוגרפיות של להקת הרקדניות של מכבי תל אביב בכדרוסל יודעות: בסרטון מקפיץ באינסטגרם

(גודל טקסט)
התחנה הראשונה במסע ליורו 2020 מתחילה עם המון צפייה ודריכות לקראת המשחק של נבחרת ישראל שיתקיים הערב (שישי) מול נבחרת אלבניה במסגרת גביע האומות. המפגש הזה יהיה גם הראשון בעידן האוסטרי עם המנהל המקצועי ווילי רוטנשטיינר ומאמנה החדש אנדי הרצוג, שיובילו יחד את הנבחרת הלאומית. לשמחתנו, ולשמחת סגל השחקנים, יש מי שכבר שלחו להם עידוד מקורי ומקפיץ במיוחד לקראת הערב.


גל גולד והילה פילו, הן לא רק חברות טובות, אלא רקדניות סופר מוכשרות וסקסיות שהשתתפו בעונה הראשונה של התוכנית "רק רוצים לרקוד" והן משגעות לא רק את המדינה אלא גם את ארה"ב, בעיקר את LA לשם הן מגיעות לרקוד לעתים תכופות. לשתיים יש מאות אלפי עוקבים שצופים באדיקות בכל סרטון ובכל ריקוד, והן החליטו להרים לשחקני נבחרת ישראל בכדורגל את המורל כשהעלו סרטון עידוד מספר שעות לפני ההתמודדות הערב. בווידאו, השתיים רוקדות לצלילי "אל אל ישראל" בגזרת היפ הופ מטורפת, וצירפו גם איחול מיוחד שלהן: "המשחק הראשון בקמפיין של נבחרת ישראל מתחיל הערב! בואו נאחל להם בהצלחה".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

First game for the Israeli soccer team! Good luck tonight ⚽ W/ @hilapilo #nationlteam #israelisoccer #israel #soccer #albania #winners #wecandothis #sports #goodluck #cheer #dance #comeon @shiraz_cohanoff

A post shared by Gal_Gold (@gal_gold) on



עם העידוד של צמד הרקדניות והאווירה הטובה והחדשה, נראה לנו שמדובר במתכון לניצחון. באשר לשתיים, שכבשו את רחבות ארה"ב ובעיקר בלוס אנג'לס, נזכיר לכם שאת גל כבר הכרנו לכם לפני שנתיים. כיום היא מנהלת/כוריאוגרפית להקת הרקדניות של מכבי סל, מעבירה סדנאות היפ הופ בכל הארץ ושיעורים קבועים בימי רביעי בשעה 21:00 באפקה ת"א ככה שאם הילדים שלכם או אתם נדבקתם בקדחת הריקודים, חובה עליכם להגיע.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Too much going on in this picture..

A post shared by Gal_Gold (@gal_gold) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Its official Honored to be the new Director/Choreographer of @maccabitlv Dance Team. Let the games begin

A post shared by Gal_Gold (@gal_gold) on



החצי השני של מיסס גולד, מיסס פילו, היא רקדנית ראשית ועוזרת כוראוגרפית במכבי סל, מעבירה גם היא סדנאות בכל הארץ ובאופן קבוע בסטודיו B ברמת אביב בימי חמישי ב-20:00, קרוב מאד ללא מעט שחקנים ומשפחותיהם שגרים בעיר ויכולים להגיע להזיז את הישבן. את הילה נכיר לכם מקרוב רגע לפני כניסתו של החג ועד אז, נראה לכם ששחקני הנבחרת יוכלו ללמוד את התנועות של הבנות ולהפתיע חזרה?? גיא חיימוב כבר עשה את זה בשבוע שחתם במכבי חיפה עם אתגר "הקיקי", אז אנחנו נחכה ונראה אם יצליחו.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Happy 4th of July

A post shared by HilaPilo (@hilapilo) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Last day in LA I'll be back soon.

A post shared by HilaPilo (@hilapilo) on





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי