מדוע הצטלמה סרינה וויליאמס בעירום?

סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס | Instagram

הטניסאית בת ה-37 העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סרטון שבו התבקשה להתפשט כחלק מקמפיין התומך במודעות לסרטן השד. האמריקאית ביצעה קאבר לשיר "I touch myself" בעת שהיא מכסה את שדיה

(גודל טקסט)
בזמן שהתכוננתם לארוחת ערב נוספת בסוכה, סגנית אלופת ווימבלדון והטניסאית הענקית, סרינה וויליאמס, הצטלמה בעירום והעלתה לאוויר אתמול (שבת) בלילה ווידאו לחשבון האינסטגרם שלה, אחריו עוקבים 10 מיליון איש. האם הטרייה בת ה-37 הודתה כי היא לא ממש הייתה באזור הנוחות שלה, כשהיא התבקשה להתפשט כחלק מקמפיין התומך במודעות לסרטן השד.


חוץ מלהיות מאה אחוז טבעית, וויליאמס הפגינה בווידאו כשרון נוסף שלה מעבר לסרבים האימתניים שלה, היא שרה ועושה את זה אפילו ממש טוב. בעת שהיא מכסה את שדיה, הטניסאית ביצעה קאבר לשיר "I touch myself" כדי להעלות את המודעות של נשים לבדוק את עצמן ולהקדים תרופה למחלה. בווידאו, סרינה נראית מדהים ללא בגדים ובלוק טבעי לחלוטין.


בפוסט ששיתפה הספורטאית, היא חשפה: "בזכות חודש המודעות לסרטן השד הקלטתי גרסה לשיר הנצחי 'I touch myself' על מנת להזכיר לנשים כל הזמן לבדוק את עצמן. נכון זה מוציא אותי מאזור הנוחות שלי, אבל רציתי לעשות את זה כי זה עניין שמשפיע על כל אישה בכל צבע". מעריציה של וויליאמס וחובבי טניס מכל רחבי העולם הביעו את תמיכתם בפרוייקט המיוחד מסוגו שחושף אותה תרתי משמע. "השראה" זאת הייתה הדעה הרווחת בין אוהדיה של הטניסאית.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

This Breast Cancer Awareness Month I've recorded a version of The Divinyls global hit "I Touch Myself" to remind women to self-check regularly. _ Yes, this put me out of my comfort zone, but I wanted to do it because it's an issue that affects all women of all colors, all around the world. Early detection is key – it saves so many lives. I just hope this helps to remind women of that. _ The music video is part of the I Touch Myself Project which was created in honor of celebrated diva, Chrissy Amphlett, who passed away from breast cancer, and who gave us her hit song to remind women to put their health first. The project is proudly supported by @BerleiAus for Breast Cancer Network Australia. _ Visit the link in my bio to find out more. #ITouchMyselfProject #BerleiAus #BCNA #DoItForYourself

A post shared by Serena Williams (@serenawilliams) on





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי