ילד נצחי: מי גיבור הילדות של ניימאר?

ניימאר
ניימאר | AFP

כוכב נבחרת ברזיל ופאריס סן ז'רמן ביקר עם בת זוגו בדיסנילנד והעביר במסר חד לעוקביו בטוויטר על מי הוא גדל כילד. רמז: הוא חוגג 90 והוא עכבר

(גודל טקסט)
ניימאר וזוגתו הלוהטת ברונה מרקוזין נהנו אמש (שני) מיום נעים ושטוף שמש בדיסנילנד פאריס לאחר ניצחונה של פאריס סן ז'רמן 0:3 על ניס. שחקן הכדורגל הברזילאי היה הדמות הבולטת ביותר של המשחק, כמו גם בפארק המפורסם שם הסתובב הזוג בליווי מאבטחים, ואפשר להבין מדוע עם כל הטירוף סביבם בזמן שהם נהנים מהאטרקציות שיש בדיסנילנד, כולל המפחידות ביותר כמו "מגדל הטרור" ו"רכבת ההרים המתנגשת".


בנוסף, ניי וברונה השתתפו בחגיגת יום השנה של מיקי מאוס, אשר השנה חוגג 90 שנים של קסם גדול. העכבר המפורסם ביותר בעולם כבר לא ילד, ואת יום הולדתו החל ב-1 באוקטובר מציינים בדיסני עם קישוטים מרשימים, תזמורת, מופעים שונים ואטרקציות חדשות. הכוכב של פ.ס.ז' צילם את עצמו עם מיקי ולא היסס להעלות מספר סיפורים לפרופיל האינסטגרם שלו, המראה עד כמה הוא בילה בכיף בחופש שלו.


הפוסט שהעלה, שבו הוא עומד לצידו של העכבר עם זרועותיו שלובות, עבר בקלות את השני מיליון לייקים וגרם למעריציו של הברזילאי לשיח שלא פסק בתגובות, על כך שגם אחד השחקנים הכי גדולים בעולם גדל על הסרטים והתוכניות של מיקי מאוס. גם הדוגמנית/שחקנית שלו הפגינה חיבה ואמרה שיש לה אוסף בובות של מיני ומיקי בבית הוריה שבברזיל. לאחר הבילוי המשותף השניים שוב נאלצו להיפרד כשמרקוזין הופיעה בשבוע האופנה הפריזאי והחצי השני שלה הספיק להופיע הבוקר על שער מגזין הלייף סטייל "טופ מגזין" הברזילאי.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mickey Mouse

A post shared by EneJota neymarjr (@neymarjr) on




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי