מה השאירו אוהדי הפועל ת"א מחוץ לביתו של אוראל דגני?

אוראל דגני עם בר דגני
אוראל דגני עם בר דגני | Instagram

בר אשתו של הבלם שזכה לשבחים אחרי תצוגה טובה בדרבי, שבה הביתה אחרי המשחק המותח, וגילתה את המחווה שהשאירו האוהדים האדומים, צעיף של הקבוצה הונח על מפתן דלתם כשאליו צורף פתק "תודה קפטן"

(גודל טקסט)
אמש (שני) התקיים הדרבי התל אביבי הלוהט, אז שחקניו של קובי רפואה עמדו בכבוד מול סגנית האלופה, כששחקני הפועל תל אביב הוציאו מעצמם הרבה יותר ממה שסיפקו עד כה העונה ונראו שונה לחלוטין מהדרבי הקודם, במשחק שהסתיים ב-0:0 מאכזב. אחד השחקנים האדומים שזכה לשבחים על המשחק היה הקפטן, אוראל דגני, שמזל שהיה כשיר כי סביר להניח שבלעדיו זה היה נגמר אחרת לגמרי. האוהדים שהלכו לישון עם גאווה בלב הרגישו כי הקבוצה החזירה להם את הכבוד, והחליטו לגמול לקפטן על ההקרבה.


בר אשתו של הבלם, שבה הביתה אתמול אחרי המשחק המותח, וגילתה את המחווה שהשאירו האוהדים האדומים לבעלה. צעיף של הפועל הונח על מפתן דלתם של משפחת דגני ועוצב בצורת לב אדום כשאליו צורף פתק עם המילים: "תודה קפטן". אמנם אולי קצת קריפי להגיע אל פתח הבית בו מתגורר השחקן ומשפחתו, אבל עם כזאת מחווה, כזאת כוונה, וכזה לב ענק, אי אפשר שלא להתרגש. את המילים היפות והחיזוקים המשיכה אשתו של הקפטן כשהעלתה תמונה של בעלה מתראיין וכתבה לו: "לנצח המעריצה מספר אחת שלך".


חוץ מלהרים לחצי השני שלה, נזכיר שבר היפייפיה היא אמא של שון בן השנתיים, וארייה בת השבעה חודשים, שני ילדיהם של הזוג דגני והיא מציגה דוגמא למופת לאיך אמא צעירה צריכה להראות. השניים הציגו לאחרונה את הגזרות החטובות בתמונה משותפת עם בגדי ים (כמובן שדגני לבש אדום) שמראה לכל את מה שבר עובדת עליו כל כך קשה בחדר הכושר מידיי יום. מיסס דגני נראית מיליון דולר וללא ספק גונבת לשחקן שלה את ההצגה.




המחווה שהשאירו אוהדי הפועל מחוץ לדלתו של אוראל דגני



מעריצה מספר אחד שלו


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NO WORDS NEDDED JUST WEEKEND & LOVE

A post shared by Bar Dgani (@barbi_ton) on

הזוג הלוהט. בר ואוראל דגני


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HAPPY ROSH HASHANA •from the dganis•

A post shared by Bar Dgani (@barbi_ton) on

משפחת דגני בהרכב מלא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי