וידאל עוקץ את בארסה ומלמד את בנו לקח חשוב

ארתורו וידאל אינסטגרם
ארתורו וידאל אינסטגרם | אינסטגרם

קשר ברצלונה העלה תמונה שלו עם בנו לאינסטרגם וכתב: "בן, אם אתה לא מסוגל להילחם על משהו, אל תתחיל בקרב"

(גודל טקסט)
לא הגיוני שיש אדם בעולם הזה, לפחות לא מעל גיל 20, שלא צפה בסרט המיתולוגי של דיסני, "מלך האריות". בסיפור הנצחי הזה, מופסה, אביו של סימבה, מלמד אותו את השיעורים הגדולים של החיים עם הסוואנה ברקע. ובכן, קשרה של ברצלונה, ארתורו וידאל, החליט לחקות את הסצנה עם בנו הצעיר, רק שאת הנוף המדברי של אפריקה, החליפה ברצלונה השוקקת חיים. 


שחקן הכדורגל הצ'יליאני שיתף בחשבון האינסטוש שלו אחריו עוקבים למעלה משבעה מיליון איש,  תמונה שבה רואים אותו מחזיק את בנו הקטן אמיליאנו, בגבו אל המצלמה ומתבונן בנוף. את התמונה מלווה טקסט, שהוא יותר לקח על החיים שהשחקן מעביר לבנו: "בן, אם אתה לא מסוגל להילחם על משהו, אל תתחיל בקרב", כתב בגאווה.  תמונה שצברה כמעט חצי מיליון לייקים מתוכם גם חבריו לקבוצה, כגון לואיס סוארז, מסי, אומטיטי ועוד.


זה לא סוד שהשחקן לא ממש מוצא את מקומו בברצלונה, שמבחינתו היא "הקבוצה הכי טובה בעולם". גם במשחק האחרון בליגת האלופות, הוא הראה את אי שביעות רצונו על כך ששיחק רק ארבע דקות נגד טוטנהאם. הוא שיתף בטוויטר אימוג'י כועס בסיון המשחק. נראה כי הפוסט ששיתף עם בנו הוא לקח מהחיים שלו כשהמשפט שכתב עשוי להיות מטאפורה על מה שקורה לו בברסה. וידאל רוצה להראות כי הוא מוכן להילחם ולנצח את הקרב כדי למצוא את מקומו בהרכב.


כשחתם בברצלונה בקיץ האחרון, הבהיר מה המטרות שלו: "להיות תרומה משמעותית, לעזור לחבריי לקבוצה והדבר החשוב ביותר הוא לנצח". מעבר למעמדו בקבוצה, הצ'יליאני בן ה -33 הוכיח את עצמו כמכונת אינסטוש משומנת היטב, ובכל פעם שהוא יכול לחלוק עם יותר מ -7 מיליון עוקביו תמונות של ילדיו, בין אם זה ביום הראשון ללימודים, ביתו, או בקמפ נואו, הוא קופץ על המציאה.








 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי