הרוש מבשל עם הגדולים בישראל

אריאל הרוש
אריאל הרוש | אינסטגרם

שוער הנבחרת סידר לתומר חמד את שער היתרון בדרך לניצחון על אלבניה, הרשת הגיבה לכך בממים שוברים מצחוק וגם אשתו לי מאי הרימה לגיבור הלאומי החדש ולשף הפרטי שלה מהיציע וברשתות

(גודל טקסט)
נראה שהמהפכה האוסטרית תופסת תאוצה כי לנו יש נבחרת כחול- לבן שהמשיכה במומנטום החיובי. שחקניו של הרצוג גברו אמש (ראשון) 0:2 על נבחרת אלבניה באצטדיון טוטו טרנר ועלו למקום הראשון בבית בליגת האומות. הנבחרת הצליחה למנף את ה-1:2 ההירואי על נבחרת סקוטלנד בסמי עופר ביום חמישי האחרון וחתמה חלון נהדר עם שני ניצחונות שהעלו את ישראל למקום הראשון ויש שחקן אחד ספציפי מאוד שעזר להגיע לתוצאה היפה הזאת.


מצטיין המשחק, אריאל הרוש, שסיפק תצוגת תכלית של שוער גדול עם שלל עצירות, היה אחראי לרגע היפה ביותר במשחק, כשרשם בישול ענק לתומר חמד שרק חיכה לכבוש ובכך העלה את ישראל ליתרון אחרי 8 דקות במשחק. מאז, הרוש מסתבר הפך לכוכב ריאליטי משובח – תשאלו את אשתו, לי מאי. החצי השני של הרוש, שהייתה ביציע עם המשפחה והחברים הטובים, הרימה לשוער שלה כמו שהיא עושה בכל משחק וכתבה באחד הפוסטים המפרגנים: "השף הפרטי שלי".


זמן קצר לאחר מכן, שיתפה היפייפיה את אחד הממים היותר משעשעים שיצא לנו לראות לאחרונה: פניו של הרוש מודבקות על גופו של השף אסף גרניט המחובק עם שף מושיק רוט ושף מאיר אדוני. השף הטוב בארץ או הבשלן, תקראו לזה איך שתרצו, לכך התכוון האמן שאחראי על היצירה, אוריאל צמח, מומחה בתחום שגרם למאות אוהדים להסכים כי אכן מדובר בבשלן הטוב בישראל. בחודש הבא, ב-20 בנובמבר, תפגוש הנבחרת את סקוטלנד במשחק שיכריע את הקרב על ראשות הבית. מעניין מה הרוש יבשל לנו שם, או שאולי הוא לפחות עובד על לבשל לנו משהו בגזרת היורש/ת?



אריאל הרוש בצוות השיפוט של תוכנית הבישול הנצפית בישראל (אינסטגרם)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ללא מילים!!!!!! המלך האחד והיחיד של העולם!!!! מאוהבת קשות❤️ #

A post shared by LeeMai Yoshia Harush (@leemaiyoshia) on






השף הפרטי שלה. לי מאי מלווה את אריאל מקרוב (אינסטגרם)



עם אחותה ועם אמה ביציע של טוטו טרנר (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי