חברה של חאמס רודריגס תוקפת עוקב באינסטגרם

חאמס רודריגס עם שאנון דה לימה
חאמס רודריגס עם שאנון דה לימה | Instagram

חלף כבר יותר מחודש מאז שהקולומביאני ושאנון דה לימה, נתפסו מצולמים בישראל, ובזכות האינסטגרם נראה שהם אכן יחד. על אחת התמונות הגיב גולש שהיא זקנה מידי בשביל חאמס. איך היא הגיבה? הכל בכתבה של לירון שרון

(גודל טקסט)
הדוגמנית של שחקנה של באיירן מינכן, חיזקה את השמועות על הקשר הרומנטי שלה עם הכדורגלן, בעקבות הערה פוגעת שכתב לה אוהד של חאמס על תמונה שלה ברשת.


חלף כבר יותר מחודש מאז שחאמס רודריגס ושאנון דה לימה נתפסו לראשונה מצולמים יחד בארץ הקודש בעת בילוי תל אביבי. למרות שמספר ימים לאחר מכן הם גילו פרט חדש שאיחד אותם וחיזק את השמועות על הרומן שלהם, שרשרת עם תליון זהה שכל אחד מהם עונד על צווארו, עדיין, אף לא אחד מהם עדיין אישר את הקשר בפומבי.


עם זאת, בזכות אינסטגרם, אנו מגלים רמזים חדשים נוספים שעוזרים לנו להאמין שהם אכן יחד מאז הביקור בישראל. לא רק שהם מצטלמים לצד חברים ואושיות מפורסמות יחד, אלא גם החליפו כמה תגובות ולייקים ברשת. בנוסף לפעילות בין השניים, דה לימה זרקה רמז חדש שמחזק את העובדה כי החצי השני בחייה הוא הקשר ההתקפי של באיירן. אחד העוקבים שלה ושל חאמס, הגיב על תמונה סופר לוהטת שלה בביקיני, ושם התייחס להפרש הגילאים שלהם (בסך הכל מדובר בשלוש שנים כן? הדוגמנית בת 30 והקולומביאני בן 27).


"היא נראית זקנה מדי בשביל חאמס", כתב אותו גולש על תמונה ישנה שלה שבו היא מופיעה בביקיני ותייגה בהאשטאג #TBT. "באמת?, תשאל אותו, תראה מה הוא יענה לך, הכי טוב!", השיבה לו שאנון דה לימה באסרטיביות וסתמה לעוקב החצוף את הפה. תגובתה של הפצצה מוונצואלה זכתה לתשואות רבות בקרב עוקביה, שראו בה הוכחה נוספת ליחסיה עם חאמס, אך היא העדיפה למחוק אותה כעבור כמה דקות, כדי שלא תיתפס כאחת כזאת שמייחסת חשיבות ונותנת במה לתגובות זדוניות באינסטגרם וברשת.


כמו כן, לפני מספר ימים ראינו את הדוגמנית והכדורגלן יחד בתמונה משותפת של האמן הברזילאי רומרו בריטו בחשבון האינסטגרם שלו. בתמונה הזמר מתייחס לשחקן וכותב לו "סופר כוכב" תוך כדי שהתיעוד מאדר את העובדה כי הזוג שהה במינכן יחד. מה שאומר שהיחסים בין השניים הם כמעט ודאיים, אבל עדיין יש הרבה ציפייה לראות מתי יעשו את הצעד הראשון בפומבי, ויאשרו את הקשר הרומנטי. בתקשורת הקולומביאנית טוענים כי השניים לא רוצים לפגוע באקסים, הגרוש של דה לימה, הזמר מארק אנתוני, ואשתו לשעבר של הכדורגלן, דניאלה אוספינה.




תגובתה של שאנון דה לימה שנמחקה זמן קצר אחרי שפורסמה


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

My new super star friend JAMES RODRIGUES @jamesrodriguez10 @shadelima @kattaboo #soccer #bayernmunich #happy #friendships #theartofhappiness #true #romerobritto #happy

A post shared by Romero Britto (@romerobritto) on

השניים מבלים במינכן עם רומרו בריטו


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#TBT

A post shared by Shannon De Lima (@shadelima) on

פצצה וכולה בת 30. ממתי זה זקן?!


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Campaña @annchery_official los mejores siempre!

A post shared by Shannon De Lima (@shadelima) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mi programa con @sculptonline ahora está a la venta sólo en @hautelook! Más del 30% de descuento en todos los productos por un tiempo limitado enlace directo aquí https://www.hautelook.com/events/251161 My body sculpting program with @sculptonline is now ON SALE only at @hautelook! Over 30% off all products for a limited time https://www.hautelook.com/events/251161

A post shared by Shannon De Lima (@shadelima) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי