רוכבת הסוסים של מנואל נוייר

אשתו של נוייר
אשתו של נוייר | אינסטגרם

נינה נוייר, אשתו הפצצה של השוער של באירן, היא רוכבת סוסים מקצועית, גרמניה בת 25. סיפור ההיכרות שלה ושל מנואל הוא אחד המגניבים שיצא לנו לשמוע

(גודל טקסט)
שוערה וכוכבה של באיירן מינכן, מנואל נוייר, הוכיח לנו בשנת 2014 כשזכה עם גרמניה במונדיאל כי הוא אחד השוערים הטובים בעולם. מה לא כתבו עליו, אבל את החצי השני שלו, עוד לא יצא לנו להכיר לכם. אז הנה, בבקשה: נינה נוייר, אשתו הפצצה  של מנואל, היא רוכבת סוסים מקצועית, גרמניה גם היא, בת 25. סיפור ההיכרות של השניים הוא ללא ספק אחד המגניבים שיצא לנו לשמוע לאחרונה.


השניים נפגשו במוזיאון השעווה "מאדאם טוסו" בגרמניה. באותה תקופה נינה עבדה עם המוזיאון ופגשה את השוער ליד בובת השעווה שלו, בעודו בוחן אותה לראשונה. לפי עיתוני הרכילות בגרמניה, נינה ומנואל בחרו יחד את העיניים של בובת השעווה של הכוכב והשאר – היסטוריה. אבא של נינה סיפר בראיון שכאשר היא פגשה את השוער לראשונה, לא היה לה שמץ של מושג מי הוא. זה קרה בדיוק לפני ארבע שנים, בנובמבר 2014. נוייר עוד יצא עם האקסית שלו, קת'רין גילה, אך השניים נפרדו ונוייר כבש את ליבה של רוכבת הסוסים המקצועית.


בכריסטמס 2016, השוער בן ה-32 כרע ברך וביקש את ידה של בת ה-24 והשניים נישאו בקיץ 2017 באיטליה. נוייר היה אז עם קביים, אחרי פציעה שגרמה לו להיעדר כמעט שנה מהמגרשים, מה שלא הפריע לו לחזור בשיאו. השניים בחרו ביעד מאד אהוב על כדורגלנים ונשותיהם לירח הדבש שלהם, האיים המלדיביים. הם מתגוררים בעיירה שנמצאת כשעה נסיעה ממינכן בבית ענק, שהשוער בנה מאפס עוד לפני שהכירו. 

נינה נויר מתחרה באופן מקצועני ברכיבה על סוסים ומתאמנת אצל רוכב גרמני בינלאומי. החברות שלה עם בת הזוג של מריו גצה, אן קת'רין וידה, פורחת כבר שנים, והשתיים נוהגות לעלות תמונות יחד בכל מפגש שלהן. 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Summer vibes #thankful #vacationtime #settledown

A post shared by Nina Neuer (@ninaneuer) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wiesn‘18 #oktoberfest

A post shared by Nina Neuer (@ninaneuer) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Auf geht's!!✊

A post shared by Nina Neuer (@ninaneuer) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי