התאומות הלוהטות שהפכו את הביקיני לאימפריה

מטילדה ופאולין קסני
מטילדה ופאולין קסני | Instagram

מטילדה ופאולין קסני הן תאומות צרפתיות שבבעלותן מותג בגדי הים העונה לשם "קסני סווימוואר", אותו הן משווקות ברשת האינסטגרם בה הן עוקבות אחרי שלל כדורגלנים כגון רונאלדו, ניימאר, פוגבה אמספה וחאמס רודריגס

(גודל טקסט)
נכון שבארץ נטע אלחימסטר, כבר מזמן הפכה לשם דבר ואוטוטו היא הופכת להיות דוגמנית בינלאומית, אבל בואו לא נשכח שבראש ובראשונה, הבחורה מחזיקה עסק שמגלגל כ-2.5 מיליון שקלים בשנה וקוראים לו "בננהוט". הימים בהם הייתה מצטלמת בחופי ראשון לציון בביקיני נראים רחוקים, ואימפריית בגדי הים שלה ושל השותפה נועה בני, הפכה להיות בינלאומית עם 278 אלף עוקבים באינסטגרם. מה מסתבר? שיש לאלחמיסטר מקבילה צרפתית, ובאופן מפתיע, מדובר בשתיים.


התאומות קסני כך קוראים להן, מטילדה ופאולין קסני, ילידות צרפת הן שתי פצצות שמגדירות עצמן כ"נערות ביקיני" ובבעלותן עסק לבגדי ים העונה לשם "קסני סווימוואר". לא רחוק מאלחמיסטר והמותג שלה, אחרי הברנד הצרפתי עוקבים כ- 223 אלף איש, כשאחרי החשבונות הפרטיים של האחיות, 1.9 מיליון עוקבים אחרי מטילדה, ו-1.2 אחרי פאולין. השתיים מסתובבת בכל העולם ומצטלמות בבגדי ים ובואו נגיד שהן לקחו את זה צעד אחד קדימה.


בלונד, חוטיני וממש מעט מאד בגדים, זה מה שתוכלו למצוא בחשבון של התאומות שיחגגו 24 בחודש הבא, עוד נקודה משותפת לארוסתו של רמי גרשון ולהן. השתיים רווקות, אבל מסתבר שמתעניינות גם הן בכדורגל, או לפחות בכדורגלנים. שתיהן עוקבות אחרי ניימאר, כריסטיאנו רונאלדו, פול פוגבה, קיליאן אמבפה וחאמס רודריגס, ככה שאל תתפלאו אם נספר לכן בקרוב על איזה קשר עם כדורגלן, עם איך שהן נראות, זה יהיה ממש פשע אם לא.


מה שעוד מעניין לדעת על השתיים, זה שהאהבה האמיתית שלהן היא בכלל לכדורסל והן מבקרות לא מעט בארצות הברית ואפילו משחקות מעת לעת. אצלן, חורף הוא לא פקטור, והן עוברות מיעד ליעד בהתאם לעונה שתתכתב כמובן עם שמש, ים ותמונות בביקיני. לגזור ולשמור.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

morning routine with my fav @gooseberryintimates ⚡️ #MeAndMyGooseberry

A post shared by Pauline (@popstantot) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

you, me, and this view

A post shared by Pauline (@popstantot) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

it's a vibe

A post shared by Pauline (@popstantot) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Today we are 1 MILLION, I can't describe how much I'm grateful to have you with me. Thank you for all your support, and I love you Ps : so happy to be with you @mathildtantot

A post shared by Pauline (@popstantot) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי