האקסית של דיבאלה מאשימה: "הוא בגד בי"

אקסית דיאבלה
אקסית דיאבלה | אינסטגרם

אנטונלה קבליירי, בת זוגו לשעבר של כוכב יובנטוס, חשפה פרטים חדשים על מערכת היחסים שהסתיימה בתום ארבע שנים: "חברים שלי אמרו לי שהם ראו אותו עם בחורות אחרות". לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)
אנטונלה קבליירי, האקסית המיתולוגית של פאולו דיבאלה, מגלה כמעט שנה אחרי הפרידה פרטים חדשים על החיים לצד כוכב יובנטוס, המתגורר בימים אלה עם הזמרת הארגנטינאית, אוריאנה סבטיני.


כבר מספר חודשים שדיבאלה צמוד חזק לסבטיני, אבל שוב העבר חוזר לרדוף אותו אחרי שהאקסית המיתולוגית החליטה לפתוח ולספר על מערכת היחסים שלהם בראיון מוקדם יותר השבוע. הדוגמנית הארגנטינאית, שיצאה עם שחקן הכדורגל לא פחות מארבע שנים, הדגישה כי הקשר ביניהם הסתיים כאשר ההצלחה והתהילה עלו לדיבאלה וגרמו לו להשתנות.


"זה מאד פשוט. פאולו הוא סופר מפורסם ולא מעט נשים רוצות להיות איתו. היום זה מאוד קל להכיר אחד את השני באמצעות הרשתות החברתיות. כשהיינו יחד, לא ראיתי אותו עם מישהי אחרת, אין לי הוכחה, אבל החברים שלי אמרו לי שהם ראו אותו עם בחורות אחרות. כל כמה ימים היה פרסום שהוא עם מישהי אחרת, כי ראו אותו בכל מיני מקומות, והוא אמר לי על זה: "אני מפורסם, את צריכה להתרגל לשמועות", מספרת הדוגמנית בת ה- 23.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Extrañando #Ibiza ☀️ #Estate2018

A post shared by Anto Cavalieri (@anto_cavalieri) on



למרות שהיא טוענת שהיא לא כועסת על דיבאלה, קוואליירי הודתה שהיא רוצה לשפוך אור על הסיבה שהיחסים ביניהם נגמרו. "ככל שהפכנו מפורסמים יותר, ככל שהלכנו רחוק יותר, ככה ההצלחה הצליחה להרוס את האהבה" לאחר מכן הוסיפה כי נקודת המפנה הגדולה הייתה חתימתו בשורותיה של יובנטוס בשנת 2015. "הרגשתי לבד, לא דיברתי איטלקית, התגעגעתי למשפחה שלי, ופאולו לא עשה דבר כדי לשפר את המצב הזה. וכל הזמן קראתי על הפלירטוטים שלו עם נשים אחרות והתחלתי להאמין שהוא מרמה אותי. מעולם לא הייתה לי הוכחה, אבל אני בטוחה שהוא בגד בי", חשפה הדוגמנית והוסיפה: "בכל השנים שהיינו יחד, אפילו גול אחד הוא לא הקדיש לי".


לעומת האקסית שעדיין כואבת את הפרידה מהחלוץ, דיבאלה נמצא בתקופה מאד מאושרת בחייו לצידה של הזמרת שלו. אהבה וחיבה זה משהו שאפשר לראות בחשבונות האינסטגרם שלהם על בסיס שבועי. כזכור, בני הזוג החלו את מערכת היחסים שלהם במהלך הקיץ האחרון לאחר מסכת של שמועות על קשר רומנטי שניצת. קוואליירי כמובן שלא עוקבת אחרי האקס וזוגתו, הארגנטינאים היחידים שקשורים לעולם הכדורגל וזכו לקבל ממנה עוקב הם מסי ואנטונלה. חוץ מזה גם אחרי, ברונה מרקוזין, האקסית הטרייה של ניימאר עוקבת הדוגמנית הארגנטינאית. הגיע הזמן להמשיך הלאה. יש עוד המון כדורגלנים בים תגידו לה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Anto Cavalieri (@anto_cavalieri) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Formentera #Feliz❤️ @effek @mmconsulting #effek ☀️

A post shared by Anto Cavalieri (@anto_cavalieri) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי