מה הקשר בין נטע אלחמיסטר לויקטוריה בקהאם?

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | אינסטגרם

בין כל ההשקות, הצילומים והארגונים לקראת החתונה המתוקשרת בקיץ, הדוגמנית מצאה זמן לעוד ביקור בארה"ב. הפעם היא הגיעה לתערוכת צילום, לבושה בשמלת מיני מדליקה בעיצובה היוקרתי של החצי השני של דיוויד בקהאם

(גודל טקסט)
קשה לעקוב אחר מעלליה של אחת מהדוגמניות הכי עסוקות בישראל נטע אלחמיסטר, המחזיקה בטייטל "אשת כדורגלן" ועושה פשוט מיליון דברים במקביל. תוך כדי שהיא מתכננת חתונה עם אירית רחמים, מצטלמת לקמפיינים ומדלגת מאירוע לאירוע, ארוסתו של רמי גרשון שוב מבקרת בארה"ב עם הסוכן שלה שי אביטל. ראינו את החגיגות על היאכטה המפוארת במיאמי עם משפחת זהבי בתחילת השבוע, ועכשיו נטע מרימה לאשת הכדורגלן המפורסמת בעולם ויקטוריה בקהאם.


אז נכון שנטע שלנו היא מעצמת אינסטגרם ובגדי ים, אבל מה לעשות שמעבר לים הגברת בקהאם ופוש ספייס לשעבר, היא אייקון אופנה בינלאומי כבר שנים רבות. אמש (רביעי) נטע הוזמנה לתערוכת צילום, שבה כיכבה תמונה שצילמה בביקורה הקודם בארץ ההזדמנויות. זוכרים את הצילומים ההיסטריים שלה על רכב ספורט יוקרתי? אז כעת הפרצוף היפה של הדוגמנית מתנוסס בתערוכה בעיר, אליה הגיעה היפיפייה כשהיא לבושה בשמלת מיני מיוחדת, שהאחראית על עיצובה היא לא אחרת מהחצי השני של דיוויד בקהאם.


נטע לא היססה וכמובן שתייגה את מעצמת האופנה הבריטית אחריה עוקבים 24 מיליון איש. פוש ספייס אמנם לא הגיבה, אבל מאות אנשים אחרים פירגנו על הלוק הקלאסי של נטע. חוץ מהסוכן שלה, גם השותפה נועה בני, והחברות לסוכנות בר זומר ויערה בנבנישתי הגיעו לביקור הזה בחו"ל, כשצמד בעלות אימפריית בגדי הים גם יצטלמו בימים הקרובים לקולקציה החדשה של "BANANHOT", כך שיש למה לצפות. ועד שנראה את נטע בלבן בקיץ הקרוב, קבלו אותה לוהטת במיני שחורה קטנה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

About last night Dress: @victoriabeckham

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on




נטע אלחמיסטר. התמונה שלה מככבת בתערוכה במיאמי (אינסטגרם)



נטע אלחמיסטר לוהטת. אוטוטו בינלאומית (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי