כריסטיאנו רונאלדו שוב בצרות: "יש לי הודעות והקלטות"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

האקסית מהימים ביונייטד נשבעה לעזור לאישה שהאשימה אותו באונס ופתחה במתקפה חריגה נגד כוכב יובנטוס: "לאף אחד אין מושג מי הוא באמת, אנשים היו מזדעזעים לו ידעו". לירון שרון עם הפרטים המלאים מהדרמה

(גודל טקסט)
ג'סמין לנרד היא דוגמנית אנגליה בת 33, שחקנית, מנחת טלוויזיה וכוכבת ריאליטי המזוהה בעיקר עם האח הגדול הבריטי, עונת ה-VIP ששברה את כל שיאי הרייטינג בממלכה. לנרד היא כוכבת גדולה מאד באנגליה אך מה שאפילו עוד יותר מעניין, זו העובדה שהיא יצאה עם כריסטיאנו רונאלדו לפני כעשור כאשר הפנומן עוד שרף את הדשא במדי מנצ'סטר יונייטד.


אמש (שלישי) בשעות הלילה המאוחרות, תקפה הדוגמנית בטוויטר את האגדה רונאלדו וקראה לו: "פסיכופט מ***ן" תוך כדי שהיא מאיימת לחשוף את "הטבע האמיתי בחייו". היא צייצה: "לאף אחד אין באמת מושג מי זה כריסטיאנו האמיתי. אם היו יודעים, אנשים היו מזדעזעים".


המילים הקשות של הכוכבת והאקסית של רונאלדו מחזירות אותנו ישירות להאשמות כלפי הכוכב, ששמו נקשר בפרשת אונס של דוגמנית אמריקאית, קת'רין מיורגה, לפני תשע שנים בחדר מלון בלאס וגאס. הפרשה הזאת, שככל הנראה הוחרשה אחרי שעורכי דינו שילמו למיורגה על פי צו בית משפט 287 אלף יורו, בשביל לא להתעסק יותר בהאשמות כלפי רונאדלו, וכעת ג'סמין לנרד החליטה לטרוף את הקלפים.


"אחרי מחשבה ארוכה, אני פונה אלייך קת'רין מיורגה, ועורכי הדין שלך, על מנת להציע לך את העזרה שלי בהאשמות האונס שלך כלפי רונאלדו. (ולא שכחה גם לתייג את הפורטוגלי בציוץ). אני לא מתכוונת יותר לשבת מהצד ולהקשיב לשקרים שלו. יש לי הודעות והקלטות מוכחות, שיוכלו לסייע לקת'רין ולצוות שלה לחשוף את אופיו האמיתי. השחקן בן ה-33, כמובן הכחיש את ההאשמות כלפיו. עוד סיפרה לעוקבים שלה כי רונאדלו הוא "חולה שליטה", "יש בידי מאות הודעות שיכולות להוכיח שהוא סובל מבעיות נפשיות חמורות. הוא בריון, שקרן ופסיכופט מ***ן". נשמע כאילו רונאלדו שוב בצרות…


On that note and after much thought i am reaching out to Kathryn Mayorga and her legal team to offer my assistance in her rape allegation against @Cristiano please contact me. I have information that I believe will be beneficial to your case and I would like to help you.

— QUEEN OF THE DAMNED (@Jasminelennard) January 8, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי