כוכב נבחרת ישראל חזר לאקסית: "אני הכי שמחה בעולם"

בר רשתי | אינסטגרם

כשלושה חודשים לאחר שהכריזו על פרידה ושברו למעריצים את הלב, הקאמבק הושלם רשמית והשבוע החלומי של הכדורגלן נמשך אחרי שכבש ובישל בשני המשחקים האחרונים תחת אלון חזן

(גודל טקסט)

אחרי שכבש ב-2:2 מול איסלנד ובישל ב-1:2 על אלבניה, השבוע המעולה של כוכב הנבחרת וסלטיק, ליאל עבדה, נמשך. כשלושה חודשים לאחר שסיפרנו לכם שהוא ובת הזוג בר רשתי פירקו את החבילה, המדור שמח להכריז באופן רשמי על הקאמבק הגדול של הכדורגלן והחיילת המשוחררת שחזרו ממש לאחרונה ואפילו שבו לפעילות משותפת ברשת החברתית. השניים חזרו להגיב אחד לשני על תמונות, בר שיתפה סטורי ממשחק הנבחרת אליו הגיעה בשבוע שעבר ואף תמונה מהניצחון הגדול בשישי עם תמונה של עבדה על המגרש תחת הכיתוב: "המלך שלי". 

במהלך כל התקופה שלא היו יחד, הזוג הצעיר עדיין המשיך לעקוב אחד אחרי השנייה באינסטגרם ואנחנו לא יכולים לחכות כבר גם לתמונות משותפות חדשות שיככבו בפיד של מי שמחזיק בקהל של 103 אלף עוקבים אדוקים מאז שעשה את המעבר לסלטיק ורשם עונה בכורה חלומית. "חזרנו ואני הכי שמחה בעולם, אבל כרגע מעדיפה פחות לפתוח את הנושא ולשמור את הזוגיות לעצמנו", סיפרה אשת הכדורגלן למדור שהחזיק אצבעות לאורך כל התקופה האחרונה וקיווה לקאמכק של השניים. 

ועד שנזכה לראות אותם שוב יחד בפומבי, אי אפשר שלא להיזכר בסיפור ההיכרות המגניב של ליאל והחצי שלו שהתחברו בזכות אביה של בר, כפי שהיא סיפרה לנו בחודש יוני בדיוק לפני שנה: "ישבתי יום אחד בסלון בבית ואבא שלי ראה משחק כדורגל בחדר. המשחק היה של בית"ר ירושלים מול מכבי פתח תקווה והוא אמר לי 'בואי תראי איתי את המשחק, נשארו כמה דקות לסיום יש פנדלים'. אמרתי לו 'אבא, מה יש לי לראות את זה?' הוא התעקש ורצה שאבוא, אז צפינו במשחק ובדיוק שהרמתי את הראש לטלויזיה הגיע התור של ליאל לבעוט. ישר שאלתי אותו,' מי זה?' הוא אמר לי 'ליאל עבדה, שחקן מצוין'. לא חשבתי פעמיים והלכתי לעקוב אחריו באינסטגרם. ליאל החזיר לי עוקב ואחרי כמה דקות שלח לי הודעה, ומשם הכל התחיל".

ליאל עבדה, בר רשתי | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי