דני קרבחאל יוכל לשחק במונדיאל ברוסיה

דני קרבחאל בוכה
דני קרבחאל בוכה | Gettyimages

לפי בדיקות שערך הבוקר, המגן הימני שנפצע בגמר ליגת האלופות סובל מפציעה קלה בשריר החצי גידי הימני ולפי דיווחים בספרד, למרות ההערכות הראשוניות, יוכל להצטרף לנבחרתו בטורניר היוקרתי

(גודל טקסט)
בשורות טובות לדני קרבחאל ונבחרת ספרד. המגן הימני של ריאל מדריד, שנפצע בגמר ליגת האלופות מול ליברפול בשבת, ערך הבוקר (שני) בדיקות רפואיות בהן התגלה שהוא סובל מפציעה קלה בשריר החצי גידי הימני, כך מדווחים היום רדיו "אונדה סרו" ו"מארקה". פרק ההחלמה מפציעה כזאת נע בין שבועיים לשלושה, כשמשחק הבכורה של ספרד בטורניר ייערך עוד 19 ימים מול פורטוגל, כך שהמאמן לופטגי צפוי להמתין למגן.


לפי אישור של ההתאחדות עצמה, קרבחאל בן ה-26 יצטרף הערב החל מ-18:30 (שעון ספרד) לכינוס של נבחרתו ויחל בתהליך השיקום יחד עם חבריו והצוות הרפואי של "לה רוחה". הבדיקות נערכו היום בבית חולים במדריד במשך שעה וחצי בנוכחות הצוות הרפואי של ריאל מדריד ורופא הנבחרת אוסקר סלדה, והניבו תוצאות טובות ממה שניבאו ההערכות הראשוניות.



כזכור, קרבחאל עזב את כר הדשא בקייב בדמעות בדקה ה-37, לאחר שנפצע במהלך גמר ליגת האלופות וחשש שיחמיץ את המונדיאל. אם החששות היו מתגשמים, מדובר היה בטרגדיה רצינית עבור המגן הימני, שהחמיץ גם את יורו 2016 בעקבות פציעה במר ליגת האלופות מול אתלטיקו מדריד. כך או כך, לופטגי צריך להגיש את הסגל בסופי עד יום שני ה-4 ביוני,ויוכל להחליף שחקנים בעקבות פציעות עד 24 שעות לפני משחק הבכורה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי