רוקאביצה תקף את ואן מרוויק: לא מחשיב עובדות ונתונים

ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה | Gettyimages

בפוסט שפרסם באינסטגרם, ביקר חלוץ מכבי חיפה את ההחלטה של ההולנדי לנפות אותו מהסגל למונדיאל: "כשמישהו לא נותן לך סיבה ראויה, אין לזה קשר לכדורגל, רק לדברים מסביב".

(גודל טקסט)
 אחרי שנודע שלא יהיה במונדיאל הקרוב לאחר שנופה מהסגל הסופי של נבחרת אוסטרליה, חלוץ מכבי חיפה המאוכזב, ניקיטה רוקאביצה, החליט להתייחס לעניין ובפוסט שפרסם באינסטגרם, פרק את אשר על ליבו והאשים את המאמן ההולנדי, ברט ואן מרוויק, שההחלטה לא נבעה משיקולים מקצועיים".

"לקח לי כמה ימים. החלטתי שאני צריך להגיד משהו", פתח רוקאביצה, ולא חסך בביקורת. "כשמישהו לא נותן לך סיבה ראויה, זה אומר שאין לזה שום קשר לאיכות הכדורגל, אלא רק דברים מסביב. זאת הסיבה שקשה לקבל את זה. יש עובדות ונתונים, אבל לרוע המזל לפעמים זה לא נחשב. מאז שהייתי ילד והיו לי חלומות שנראו רחוקים, השגתי את כולם דרך עבודה קשה, הקרבה, ומסירות! ושום דבר ואף אחד לא יוכלו לקחת את זה ממני".

למרות דבריו התקיפים שכוונו כלפי המאמן ההולנדי, רוקאביצה איחל בהצלחה לחבריו לסוקרוז: "מאחל לכל החבר'ה המון מזל במונדיאל, אני אצפה ואעודד! אני יודע שתעשו את כולם גאים! עכשיו זה זמן לחופשה ומנוחה כדי לחזור אפילו חזק יותר וטוב יותר, כדי להמשיך להגשים חלומות!", סיכם החלוץ, במה שאולי עשוי להוות סיבה לאופטימיות עבור אוהדי מכבי חיפה.

 

Took me a few days. Just thought I needed to say something. When someone doesn't have a proper reason to give, it has nothing to do with quality and football, it's all the stuff around it. That's why it's not easy to take. There are facts and stats but unfortunately sometimes it doesn't count. In saying that, since I was a kid and had all the dreams that were so distant at that time, I achieved ALL of them, through hard work, sacrifice and dedication! And nothing or no one can take that away. Those are the key, so follow them and never give up. I wish all the boys best of luck at the World Cup, I will be watching and supporting! I know you will do everyone proud!! Now it's time for holidays and rest and then back even stronger and better and keep making more dreams a reality! #NR13

A post shared by Nikita Rukavytsya (@nikita_rukavytsya13) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי