לב הפתיע: לירוי סאנה נופה מסגל נבחרת גרמניה

לירוי סאנה
לירוי סאנה | Gettyimages

מאמן אלופת העולם השאיר בבית את קשר מנצ'סטר סיטי בניגוד לכל ההערכות המוקדמות. גם טה, לנו ופטרסן בחוץ. גומז ונוייר בפנים. "בטוח יש ימים טובים יותר בחיים של מאמן נבחרת, אבל יש לנו סגל מאוזן", אמר לב

(גודל טקסט)
הפתעה בסגל נבחרת גרמניה למונדיאל. לירוי סאנה, כוכב מנצ'סטר סיטי, נשאר מחוץ לרשימת 23 השחקנים של המאמן יואכים לב. יחד איתו, נופו ברנד לנו, יונתן טה וניל פטרסן. המשמעות: השוער מנואל נוייר יהיה בסגל לצד קווין טראפ ומארק אנדרה טר שטגן. מריו גומז הוותיק נותר גם הוא בפנים.


סאנה בן ה-22 כבש העונה 10 שערים ב-32 משחקי ליגה במדי מנצ'סטר סיטי ורשם את העונה הטובה בקריירה שלו. הבוקר עוד העריכו בגרמניה שלב יוותר על סבסטיאן רודי או יוליאן ברנדט, אבל ניפוי סאנה אפילו לא עלה כאופציה.


לב אמר: "דיברתי עם ארבעתם הבוקר ואני מבין אותם. זה כמו להגיע לשדה תעופה ולא לטוס. בטוח שיש ימים טובים יותר בחיים של מאמן נבחרת, אם אתה חייב לשלוח הביתה ארבעה שחקנים נהדרים שמגיע להם להיות במונדיאל. דיברתי איתם והם מאוד מאוכזבים. כמובן שההחלטה לא הייתה קלה וזה היה צמוד מאוד. אני רוצה להודות להם על המאמץ שלהם. הם נלחמו על המקום שלהם ונתנו ערך מוסף לנבחרת. בסופו של דבר, יש לנו נבחרת מאוזנת לטורניר".


Das ist der finale Kader für die #WM2018#DieMannschaft#ZSMMNpic.twitter.com/tvaIKLiEuz

— Die Mannschaft (@DFB_Team) June 4, 2018

על מנואל נוייר, שמונה מחדש לקפטן הנבחרת, אמר המאמן: "הוא אישר לי שהוא מרכיש כשיר ב-100 אחוז ושכף רגלו לא עשתה לו שום בעיות במשחק נגד אוסטריה בקלגנפורט, שהראה שמנואל בכושר טוב ובדיקת ה-MRI הראתה שהכל תקין". הנבחרת יצאה למחנה האימון המסורתי בדרום טירול ועוד מצפה לה משחק הכנה מול סעודיה בלברקוזן לפני ההמראה למוסקבה. המשחק הראשון של גרמניה במונדיאל יהיה נגד מקסיקו ב-17 ביוני.



אך אם בעוד הניפויים של לנו, פטרסן וטה התקבלו בהבנה, בעולם התקשו לקבל את הבחירה שלא לכלול את סאנה בסגל למונדיאל כשנראה שלב היחיד שמבין את ההחלטה. חברו של סאנה במנצ'סטר סיטי, המגן קייל ווקר, התקשה גם הוא להאמין לכך שהקשר יישאר בחוץ וצייץ בטוויטר: "כשאתה מגלה שלירוי סאנה לא יהיה במונדיאל", וצירף את התמונה הבאה:


When you find out @LeroySane19 isn't going to the World Cup pic.twitter.com/0IV3VVahXX

— Kyle Walker (@kylewalker2) June 4, 2018
 

הסגל המלא: מנואל נוייר, קווין טראפ, מארק אנדרה טר שטגן, מרווין פלאטנהרדט, יונאס הקטור, מתיאס גינטר, מאטס הומלס, סמי חדירה, יוליאן דרקסלר, טוני קרוס, טימו ורנר, מסוט אוזיל, מרקו רויס, תומאס מולר, לאון גורצ'ה, ניקלאס זולה, אנטוניו רודיגר, ג'רום בואטנג, יוזואה קימיש, סבסטיאן רודי, יוליאן ברנדט, אילקאי גונדואן, מריו גומז.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי