יוגי לב: למרות התוצאה, אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק

יוגי לב
יוגי לב | Gettyimages

מאמן גרמניה יודע שהניצחון 1:2 על סעודיה היה ביכולת לא משכנעת אבל נשאר רגוע חמישה ימים לפני שהגביע העולמי יוצא לדרך: "כשהטורניר יתחיל נהיה טובים". על שריקות הבוז לגונדואן: "הוא נאמן לגרמניה"

(גודל טקסט)

 גרמניה ניצחה אתמול (שישי) את סעודיה 1:2 במשחק לא משכנע שהתקיים בלברקוזן והמאמן יואכים לב זעם על שריקות בוז של הצופים לעברו של אילקאי גונדואן קשר מנצ'סטר סיטי שנכנס כמחליף. כמעט כל נגיעה שלו בכדור לוותה בבוז לאחר שהצטלם עם נשיא טורקיה טאיפ ארדואן והצופים לא שכחו לו את זה. בגרמניה היו הרבה קריאות להעיף את השחקנים הגרמנים ממוצא טורקי שהצטלמו איתו במסע הבחירות שלו כמו גונדואן ומסוט אוזיל מהנבחרת. השניים נולדו להורים טורקים בעיר גלזנקירכן וטענו שהתמונות עם נשיא טורקיה לא היו הצהרות פוליטיות והם נאמנים לגרמניה.

לב אמר בסיום על הבוז: "זה לא עוזר לאף שחקן של הנבחרת ששורקים לו בוז בצורה כזו. מה הם רוצים שהוא יעשה? נכון שהוא הצטלם עם ארדואן, אבל מאז הוא התראיין בתקשורת ואמר שהוא אזרח גרמני גאה ותומך בערכים הגרמנים. הגיע הזמן לשכוח מהנושא הזה".

עוד אמר יוגי לב בסיום: "אני לא מוטרד מהיכולת כי אני יודע שאנחנו ממשיכים להתקדם ממשחק למשחק. כשהטורניר יתקיים אנחנו נהיה טובים". לב לובש צמיד עם חמש ח טבעות והרמז ברור: גרמניה רוצה לזכות פעם חמישית במונדיאל. מי שלא שיחק אתמול היה מסוט אוזיל הפצוע, אבל מרקו רויס פתח במקומו ולא כמו במונדיאל ב-2014 הוא לא פצוע ויכול לשחק. רויס שצפוי להתחרות על החולצה עם אוזיל בישל וכבש.

אילקאי גונדואן. ספג שריקות בוז (גטי אימג'ס)
אילקאי גונדואן. ספג שריקות בוז (גטי אימג'ס)

מנואל נוייר רשם משחק שני בנבחרת מאז שחזר לשחק והוחלף במחצית, אבל שמר על רשת נקייה ואמר בסיום: "הכל בסדר עם הרגל שלי". על המשחק: "איבדנו יותר מדי כדורים וההרגשה שרצינו לכבוש בכל התקפה. קשה מאוד להשוות את הסגל הנוכחי לזה של לפני ארבע שנים. יש הרבה יותר צעירים לא מנוסים, אבל שאפתניים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי