דלה עלי מבטיח: לא אעשה שום דבר טיפשי במונדיאל

דלה עלי
דלה עלי | AFP

נבחרת אנגליה שוב סופגת טענות על לוזריות, כמו לפני כל טורניר גדול, אבל קשר טוטנהאם, אחד השחקנים שתולים בו הרבה תקוות בממלכה, מבטיח להגיע מרוכז כדי להצליח: "אשלוט בטמפרמנט שלי"

(גודל טקסט)
נבחרת אנגליה ידועה בלוזריות שלה וכבר הפכה לבדיחה בטורנירים הגדולים. אפילו פאביו קאפלו, שאימן את הנבחרת, קרא לה: "חבורה של לוזרים". המאמן עיצבן הרבה אנשים בממלכה כשאמר: "לאנגלים תמיד יש תירוצים והכוכבים שלהם לא יודעים לעמוד בלחץ. כשהם לובשים את החולצות של הנבחרת הם מרגישים לפתע מאוד כבדים".


אבל הפעם, אולי כמו לפני כל טורניר גדול, מרגישים בנבחרת שלושת האריות שיש להם כמה שחקנים שיכולים בכל זאת להביא למדינה טורניר טוב. אחד מהם הוא קשר טוטנהאם, דלה עלי, שידוע ביכולת הטכנית שלו, אבל גם כצוללן בלתי נלאה והיה מעורב בתקריות רבות על כר הדשא.


אנגליה תשחק במחזור הראשון נגד טוניסיה ובנבחרת הזהירו את דלה עלי שהפעם הוא לא יכול לרמות אף אחד כשטכנולוגיית ה -VAR תופעל. בסוכנויות ההימורים באנגליה דלה עלי צועד ראשון בנבחרת כשחקן הראשון שיורחק. הקשר התראיין לקראת המונדיאל ואמר: "אני לא מתכוון לעשות שטויות. אני רוצה להישאר מרוכז ואם בכל זאת אעשה שטויות אני אלמד כנראה בדרך הקשה". 


MIRROR SPORT: Yaya's Lying #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/XJW0SacUh2

— Neil Henderson (@hendopolis) June 10, 2018

"אני לא רוצה להעמיד את כל הנבחרת בסכנה של הפסד רק בגלל שהרחיקו אותי. עשיתי טעויות בחלק מוקדם של הקריירה שלי, אבל אתה רק לומד מדברים כאלה. למדתי לשלוט בטמפרמנט שלי ואם תבדקו בשנה האחרונה לא היו לי הרבה בעיות. אני רוצה לשחק עם הרבה תשוקה ורעב בכל משחק ולא לעשות בעיות", הוסיף.


דלה עלי גם התייחס לעובדה שהוא מופיע בפוסטר הרשמי של הנבחרת שנתלה בכל תחנות הטיוב (הרכבת התחתית) של לונדון: "לא הייתי בכל התחנות, אבל הבנתי שאני מופיע בכל מקום. יש לי הרגשה שלאנשים כבר יהיה נמאס לראות אותי, אבל אני מקווה לפצות אותם בהופעה טובה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי