צפו בתקציר: מסי החמיץ פנדל, רק 1:1 לארגנטינה עם איסלנד

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

סגנית אלופת העולם נראתה רע במשחק הפתיחה של בית ד'. החלוץ לא מצא את עצמו מול הצפיפות והחמיץ הזדמנות לנצח את המשחק בדקה ה-64. אגוארו כבש ראשון (19), פינבוגאסון השווה (22) במשחק הראשון אי פעם של איסלנד במונדיאל

(גודל טקסט)

לא כך נראית נבחרת שחולמת לזכות במונדיאל. לא כך נראה שחקן שמתיימר להיות הכוכב הגדול בעולם. יממה אחרי השלושער של כריסטיאנו רונאלדו במדי פורטוגל, ליאו מסי הציג הופעה בינונית וארגנטינה אכזבה עם 1:1 מול איסלנד במשחק הראשון של בית ד'. הנבחרת העיקשת שהפתיעה את העולם ביורו 2016, רשמה היסטוריה במשחקה הראשון אי פעם במונדיאל. 

באדיבות כאן 11 – המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן >


ארגנטינה דווקא פתחה טוב את המשחק, הראתה לא מעט התלהבות וכבשה בדקה ה-19 כשקון אגוארו הסתובב וירה לחיבורים את שערו הראשון אי פעם בגביע העולם. התגובה הגיע שלוש דקות מאוחר יותר. אלפרד פינבוגאסון ניצל הדיפה לא טובה של ווילי קבאז'רו ודחק מקרוב את השער ההיסטורי של איסלנד במונדיאל. 

גיבור המחצית השנייה היה האנס האלדורסון, השוער האיסלנדי, שרשם סדרה של הצלות ועזר לחבריו לשמור על הנקודה. לשיאו הגיע האלדורסון בדקה ה-64 כשהדף פנדל של מסי. מאותו רגע, מסי ניסה לקחת על עצמו את המשחק וחיפש שוב ושוב את השער, אבל ללא הועיל. ארגנטינה הייתה זכאית לפנדל נוסף אחרי הכשלה על פאבון המחליף, אבל השופט התעלם. 


מסי מתוסכל. רק תיקו במשחק הפתיחה (gettyimages)

הבעיות המוכרות של סגנית אלופת העולם שבו וצפו על פני המים. מסי לא קיבל מספיק עזרה, השחקנים מסביבו קפאו, ההגנה הובכה בקלות בפעמים הספורות שאיסלנד יצאה להתקפות ובכלל, הנבחרת לא מצאה תשובה למשחק נגד צפיפות. פתיחה רעה לחורחה סמפאולי. פתיחה רעה למסי. האיש הכי מרוצה גם היום ממשיך להיות כריסטיאנו רונאלדו. 


אוהדי ארגנטינה. יחייכו גם בהמשך? (gettyimages)

הרכבים
ארגנטינה: ווילי קבאז'רו, ניקולאס טגליאפיקו, מרקוס רוחו, ניקולאס אוטמנדי, אדוארדו סאלביו, חאבייר מסצ'ראנו, ליאונל מסי, לוקאס ביגליה (אבר באנגה, 54), אנחל די מאריה (כריסטיאן פאבון, 75), סרחיו אגוארו, מקסימיליאנו מסה (גונסאלו היגוואין, 84).

איסלנד: האנס האלדורסון, הורדור מגנוסון, רגנאר סיגורדסון, קארי ארנסון, בירקיר סאברסון, בירקיר ביארנסון, ארון גונארסון (ארי סקולאסון, 76), יוהאן ברג גודמונדסון (רוריק גיסלאסון, 63), אלפרד פינבוגאסון (ביורן סיגורדארסון, 88), גילפי סיגורדסון, אמיל האלפרדסון.


מראדונה מעודד את ארגנטינה מהיציע (getttyimages)

מהלך המשחק
דקה 1
: השופט הפולני סימון מרצ'יניאק הוציא את המשחק לדרך באצטדיון במוסקבה


אוהדת איסלנדית מרוצה ביציע (gettyimages)

דקה 10: ההזדמנות הראשונה במשחק הגיעה דווקא לאיסלנד, כשבירקיר באברסון ניצל טעות איומה בהגנה הארגנטינאית כדי להגיע למצב בעיטה, אבל הכדור התגלגל מחוץ לשער.

דקה 19, 0:1 לארגנטינה: אגוארו קיבל את הכדור עם הגב לשער ברחבה, עושה סיבוב נהדר ובעט כדור חזק מעל השוער ופנימה.


מסי ואגוארו חוגגים אחרי שער היתרון (gettyimages)

דקה 23, 1:1: אחרי שהגנת ארגנטינה הדפה שתי התקפות רצופות של האיסלנדים, הכדור הגיע שוב לרחבה, פינבוגאסון השתלט עליו ודחק מקרוב לרשת. שער ראשון לאיסלנד אי פעם במונדיאל.


פינבוגאסון חוגג שוויון מהיר (gettyimages)

דקה 32: ביגליה שלח בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, הכדור עלה גבוה מעל המשקוף.

דקה 45: הזדמנות גדולה לאיסלנד, סיגורדסון בעט חזק מהאוויר, אך החטיא במעט את המסגרת.


לא הורגש יותר מידי. מסי (Gettyimages)

דקה 48: אוטמנדי הגיע ראשון לכדור קרן, אך נגח מעל השער. 

דקה 64: מסי שלח כדור טוב לרחבה, מסה הוכשל והשופט הורה על הנקודה הלבנה. מסי בעט חזק, האלדורסון זינק והדף נהדר. מסי לא מאמין שהחמיץ, האיסלנדים צהלו ביציעים.


בעיטת הפנדל והעצירה (gettyimages)

דקה 78: מסצ'ראנו הכניס כדור נהדר לעברו של מסי עמוק ברחבה, ההגנה האיסלנדית הרחיקה לקרן.

דקה 81: מסי נחוש לכבוש שער, משחרר בעיטה חדה מחוץ לרחבה, הכדור טס סנטימטרים ליד הקורה והחוצה.


האיסלנדים מרוצים (gettyimages)

דקה 88: בעיטה חזקה של מסצ'ראנו מ-25 מטרים, השוער האיסלנדי ירד וקלט היטב.

דקה 90+2: עוד בעיטה חזקה של מסי, אך שוב, ליד הקורה והחוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי