אירוע דריסה במרכז מוסקבה, שמונה אנשים נפצעו

אירוע דריסה במוסקבה
אירוע דריסה במוסקבה | מסך

מונית סטתה מהכביש סמוך למרכז קניות ופגעה בהולכי רגל, ביניהם אוהדים מקסיקנים. אישה אחת נפצעה קשה. הנהג, אזרח קירגיסטן, ניסה להימלט ונתפס על ידי המשטרה. מתחזקות ההערכות: לא מדובר באירוע טרור

(גודל טקסט)

אירוע דריסה במרכז מוסקבה. על פי דיווחים ראשוניים, מונית פגעה באוהדים במרכז בירת רוסיה ופצעה שמונה בני אדם. הנהג שניסה לברוח מהזירה נתפס על ידי המשטרה. מסוכנות הידיעות הרוסית TASS נמסר: "על פי מידע ראשוני, שבעה נפצעו". האירוע התרחש סמוך למרכז הקניות "GUM". המונית סטתה מהכביש, פגעה בתמרור ובהמשך בהולכי הרגל. כרגע, נראה שלא מדובר באירוע טרור אלא בתאונה. 

חלק הפצועים, שפונו במהרה לבית החולים, היו אוהדי נבחרת מקסיקו ששהו סמוך למרכז הקניות באזור הכיכר האדומה. על פי הודעת הרשויות ברוסיה, אישה אחת נפצעה קשה, אך לא נשקפת סכנה לחייה. נהג המונית, אזרח קירגיסטן, היה ככל הנראה שיכור וככל שנאספו העדויות, נשללה האפשרות לפיגוע טרור כשנראה שהנהג איבד שליטה על רכבו. 

הנהג שנעצר הכחיש בפני השוטרים שהתנגש בהולכי הרגל בכוונה. כידוע, מוסקבה היא אחת מ-11 הערים המארחות את המונדיאל. האוהדים המקסיקנים שוהים בעיר לקראת משחק הפתיחה של נבחרתם, מחר מול גרמניה.  




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי