גריזמן: שכחתי מקיום ה-VAR. פוגבה: אין יריבות קלות במונדיאל

פול פוגבה עם אנטואן גריזמן
פול פוגבה עם אנטואן גריזמן | Gettyimages

החלוץ הצרפתי שלא הרשים, אך כבש בפנדל ב-1:2 על אוסטרליה אמר: "כשהשופט הלך לבדוק, כבר תכננתי איך אבעט". התקשורת הצרפתית ביקרה: "הנבחרת הייתה רכה מדי". מטווידי: "טבעי שהצעירים יהיו לחוצים"

(גודל טקסט)
במשחק הראשון שלה במונדיאל צרפת לא הפגינה כדורגל גדול, אבל זה הספיק לה כדי לנצח 1:2 את אוסטרליה בזכות רגע אחד בו פול פוגבה התעורר לחיים וכבש שער ניצחון מרהיב. ה"סוקרוז" שיחקו חזק מאוד וב"ל'אקיפ" כונה המשחק: "משחק של שרירים – למרות הניצחון, צרפת הייתה רכה מדי מול האוסטרלים. לשבעה שחקנים זו הייתה בכורה במונדיאל וההרגשה היא שהם לא הרשימו במשחק הראשון. 10 הדקות הראשונות היו טובות, ואז שום דבר. האם זו תוצאה של הלחץ על הנבחרת להביא תוצאות?".


ואכן, הקשר קורנטן טוליסו שערך הכורה בטורניר הודה: "ראו מיד את ההבדל בין משחקי ההכנה לאווירה של הלחץ במונדיאל". גם בלז מטווידי הוותיק אמר: "רוב הנבחרת עדיין מורכבת משחקנים צעירים וזה רק טבעי שהם היו קצת לחוצים. יש להם כישרון והוא חשוב מאוד, אם כי לא תמיד מכריע. ננסה לתקן את זה במשחקים הבאים". הקפטן הוגו לוריס הוסיף: "אנחנו צריכים להחזיק יותר ולשלוט בכדור".


גם פול פוגבה הודה: "במחצית הראשונה היה נראה שיש להם תמיד שחקן אחד יותר, או שהגענו מאוחר מדי לכדור. ככה זה במונדיאל, אין נבחרות חלשות. המגן עזר לי להבקיע את השער. זה לא משנה אם אתה כובש עם האוזן, העין או האף, העיקר שזה בפנים". כוכב מנצ'סטר יונייטד שיחק עם מגן שוק שעוטר עם דיוקנו של אביו שמת לפני שנה בגיל 79, לו גם הקדיש הקשר את שער הניצחון.


Papa c'étais por toi Dad this one was for you. @equipedefrance#allezlesbleus#fiersdetrebleus#weliveforfootball#WorldCup#WorldCup2018#HereToCreatepic.twitter.com/nAyAgJMGcP

— Paul Pogba (@paulpogba) 16 ביוני 2018

שלישיית החוד של צרפת שנראתה מצויין במשחקי ההכנה, עם עוסמאן דמבלה, קיליאן אמבפה ואנטואן גריזמן שהיה ביום גרוע במיוחד, קיבלה כולה את הציון 3 בעיתון. רק ארבעה שחקנים קיבלו את הציון 6 – כולם שחקנים מהחלק האחורי של הטריקולור – השוער לוריס, הבלם רפאל וראן, המגן השמאלי לוקאס הרננדז והקשר האחורי אנגולו קאנטה.


La une de l'équipe de demain «un jeu à muscler » n'est-ce pas Robert !!!#CoupeDuMonde2018pic.twitter.com/bQtI0Foy99

— Eric.G (@ericthebest71) 16 ביוני 2018

גריזמן, שבכל זאת הבקיע בפנדל, סיפר אחרי המשחק ששכח מטכנולוגיית ה-VAR, אבל שיבח את השופט אנדרס קונאה שהחליט נכון להעניק לצרפת פנדל למרות שהוא נראה מפוקפק מאוד. "הייתי בטוח שזה פנדל, אבל אחרי שהשופט לא שרק, שכחתי בכלל מהטכנולוגיה החדשה. כשהשופט הלך לבדוק את המקרה, כבר הייתי בטוח שזה פנדל וכבר התרכזתי איך אבעט". גריזמן נבחר לשחקן המצטיין במשחק, אבל הודה שקאנטה והרננדז היו ראויים יותר ממנו לתואר: "ממבחינתי זה לא חשוב מי נבחר, הייתי נותן להם אותו בכיף".


החלוץ, שבין השאר הודיע השבוע שיישאר באתלטיקו מדריד, אמר בנוסף לעיתונאים אחרי המשחק: "עם שבעה שחקנים שערכו בכורה במונדיאל, לא היינו מספיק טובים עם הכדור, ובכלל, זו הייתה רק הפעם השנייה ששיתפתי פעולה בהתקפה יחד עם אמבפה ודמבלה. אנחנו צריכים יותר זמן כדי להתחבר. אני לא מודאג, כי המשחק הראשון במונדיאל תמיד קשה. אני זוכר את המונדיאל הראשון שלי לפני ארבע שנים. נגד פרו נהיה הרבה יותר טובים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי