שחקני ארגנטינה בפגישה עם סמפאולי: רוצים שתישאר

חורחה סמפאולי
חורחה סמפאולי | AFP

המאמן קיבל אמון מהכוכבים שלו ושמע מהם את דעותיהם לגבי ווילי קבאז'רו שעבר שעות קשות אחרי הטעות שלו נגד קרואטיה וצפוי להיות מוחלף במשחק האחרון בשלב הבתים. עמנואל פטי: "כריסטיאנו מנהיג, מסי ממש לא"

(גודל טקסט)

הניצחון של ניגריה על איסלנד 0:2 נתן חבל הצלה ענק לארגנטינה, אבל השאלה אם נבחרת האלביסלסטה תדע לנצל אותו נוכח העובדה שהיא נראתה שבורה בהפסד לקרואטיה 3:0. יש חמש אופציות שונות לארגנטינה כדי לעלות. אם היא תנצח ואיסלנד עדיין תנצח את קרואטיה שלא תעלה בהרכב הכי חזק שלה ארגנטינה תצטרך לנצח בהפרש של שער אחד יותר מאשר האיסלנדים.

עדיין מאוד לא רגוע במחנה הארגנטיני. השחקנים יזמו מפגש חירום עם המאמן חורחה סמפאולי שחלק מהסודות שלו הודלפו ל"פוקס ניוז הברזילאית". השחקנים ביקשו להיפגש עם צוות האימון הארגנטיני כדי לנקות את האורוות. תחילה הם נפגשו כולם רק בחדר של חאבייר מסצ'רנו בלי המאמנים. לאחר מכן הייתה שיחה עם סמפאולי, נשיא ההתאחדות צ'יקי טאפיה וכן עוזריו של סמפאולי. לפי החלטת המאמן השחקנים חזו שוב בהפסד המכאיב שלהם לקרואטיה, אבל בלי המאמן.

השחקנים הבהירו למאמן שלא היה מרד נגדו והם לא ביקשו בשום מצב להחליפו. הם גם לא הציבו לו תנאים כמו איזה הרכב הם רוצים נגד ניגריה ולקחו את האחריות על מה שקרה מול קרואטיה על עצמם. דובר על האימונים, ניהול המשחק ואולי החלפת השוער ווילי קבז'רו שעבר שעות קשות אחרי הטעות בשער של אנטה רביץ'.

קבאז'רו. עבר שעות קשות אחרי הטעות שלו (GETTY IMAGES)
קבאז'רו. עבר שעות קשות אחרי הטעות שלו (GETTY IMAGES)

בנוסף, על פי הדיווחים, נשיא התאחדות צ'יקי טאפיה נפגש אתמול (שישי) עם סמפאולי בעצמו והבהיר לו שנשללה ממנו היכולת לקבוע מה יהיה בנבחרת, אך היום שב בו מהחלטתו והודיע לו כי נכון לעכשיו הוא עדיין משמש כמאמן הנבחרת וידריך אותה במשחק ההזדמנות האחרונה שלה נגד נבחרת ניגריה.

השינויים המסתמנים למשחק נגד ניגריה בהרכב של ארגנטינה יהיה החלפת השוער לפרנקו ארמני שוער ריבר פלייט, החזרת מרקוס רוחו, לוקאס ביגליה ואנחל די מריה להרכב אחרי שהם נופו לאחר התיקו 1:1 מול שווייץ ובחוד יפתח לראשונה גונסלו היגוואין לצידו של סרחיו אגוארו. מה שבולט עדיין הוא שליאו מסי ממשיך להתנהג כמו שחקן מדוכא ולא לקח את ההנהגה לידיו. 

לגבי החלפת השוער סמפאולי יחליט סופית לפי האימונים לפני המשחק. על קאבז'רו דווח שהוא אמר לתחנת הטלוויזיה "קאנל 13": "אני חווה שעות לא קלות. במצב שלי אין לי מה לומר. אתה צריך רק לעבוד קשה. אני לא רוצה שיעשו ממני הקורבן. יש לי הרבה מה להגיד, אבל כעת הזמן הכי טוב לשתוק כל מה שאגיד יעורר הדים גדולים ולא משנה מה אומר. עדיף לשתוק. אני רוצה שההתנצלות הכי טובה שלי תהיה באמצעות ניצחון".

כדורגלנים לשעבר ופרשנים ממשיכים לחוות דעה על ליאו מסי. האחרון שבהם הוא עמנואל פטי שאמר עליו: "הוא שחקן גדול, אבל הוא לא מנהיג". כדורגלן ברצלונה בעבר אמר: "עבורי כריסטיאנו רונאלדו הוא מנהיג, אבל לא מסי. הוא צריך להתחיל להראות שיש לו גם מנטליות של מנהיג ולא רק כישורים גדולים של שחקן. הוא צריך להתעורר. כשהכל הולך טוב בברצלונה הוא נפלא, אבל צריך לדעת לתנהל גם כשיש רגעים קשים וברגעים האלה הוא פשוט לא מתפקד. הוא כבר לא נמצא במגרש. הוא לא רץ, לא מתאמץ, לא קיים פשוט. שפת הגוף שלו היתה עלובה, הוא נראה מסכן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי