אמבפה נגד התקשורת, פוגבה ירה: אל תגעו בגריזו שלי

פול פוגבה
פול פוגבה | Gettyimages

החלוץ החליט להחרים את העיתונאים וחברו סיפק הצהרות משעשעות: "התפקיד של אמבפה לשחק בשביל להשתיק את המבקרים", "אולי זה המונדיאל האחרון שלי". גריזמן הבטיח: "אני אשתפר"

(גודל טקסט)

קשר נבחרת צרפת פול פוגבה התייצב למסיבת עיתונאים של הנבחרת וסיפק מופע מיוחד. הוא הפתיע את העיתונאים כשאמר: "זה אולי המונדיאל האחרון שלי. אני ריאלי. מי יודע אם אוזמן בעתיד. אולי שחקנים אחרים יהיו טובים ממני. אני מקווה לשחק בעוד טורניר. עד כה הייתה לי הזדמנות לשחק בשני מונדיאלים. יש כאלה שחולמים לשחק באחד. אני ממש רוצה לזכות בטורניר הזה".

בהמשך, פוגבה הגן גם על חברו אנטואן גריזמן וחזר שוב ושוב על המשפט: "אתם טועים, הוא טוב מאוד, בכושר ונלחם עבור הנבחרת גם אם הוא לא הבקיע במשחק האחרון. אל תגעו בגריזו שלי. שכחתם את היורו? אל תגעו בגריזו שלי. הוא לא אמר את המילה האחרונה במונדיאל. עלינו לשמינית הגמר והוא עשה עבודה הגנתית נהדרת נגד פרו. יש לו איכויות ואתם יודעים את זה".

על קיליאן אמבפה, שעל פי פרסומים החליט להחרים את התקשורת עד אחרי המונדיאל בשל הביקורת עליו: "הוא כישרון צעיר וכולם יודעים את זה. חושבים שהוא חייב להבקיע שער או אפילו שלושה במשחק, אבל הוא עדיין בשלב ההתקדמות. הוא מתקדם לגילו. מבקרים אותו כי הוא לא מבקיע, אבל העבודה שלו היא לא רק לשחק וליהנות. בכדורגל צריך לדעת להשתיק את מי שמדבר עלייך דברים רעים. אפילו למשחק אחד או שניים". 

על היחסים עם מוריניו: "חוויה. היו בינינו דברים קטנים שיישארו בינינו זה כלום. אלו דברים שגורמים לך לגדול. מעולם לא עברתי עונה בה לא סופסלתי. זה תפקיד המאמן, זו העבודה שלו ואני צריך לקבל את זה. עברתי המון העונה. אנשים לא מפסיקים לדבר על המעבר ליונייטד, ששינה את חיי. כמו שתמיד אמרתי, תשובות נותנים במגרש".

גריזמן.
גריזמן. "רוצים ללכת רחוק" (AFP)

גריזמן עצמו דיבר ואמר: "יותר קל לי במערך של 4-2-3-1 כי כך אני משחק בקבוצה שלי, אבל זה לא משנה. אנחנו רוצים לשחק וללכת רחוק, לפיכך צריך הגנה חזקה ואנחנו עובדים על זה. גם המאמן אמר שאנחנו צריכים להיות חזקים הגנתית כי להבקיע אנחנו יכולים בכל זמן. היכולת שלי? אני אשתפר. כך היה גם ביורו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי