מסצ'ראנו: יש סיפורי אגדות עלינו. מסי? מתוסכל כמו כולם

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

קשר נבחרת ארגנטינה דיבר במסיבת עיתונאים ראשונה מאז ההשפלה מול קרואטיה: "המצב מסובך, מנסים למצוא פתרונות. מסי בן אנוש. הוא נחוש לשנות את התדמית". על הריב עם פאבון: "יש הרבה סיפורים"

(גודל טקסט)

בצל אי הוודאות לגבי עתידו של חוחרה סמפאולי בנבחתר ארגנטינה, חאבייר מסצ'ראנו ולוקאס ביגליה דיברו היום (ראשון) במסיבת עיתונאים של ארגנטינה לראשונה מאז ההשפלה נגד קרואטיה ולקראת המפגש מול ניגריה.

מסצ'ראנו אמר: "יש הרבה רעש סביבנו וזה לא עוזר לנו להתרכז, בעיקר כשמדברים על חילוקי דעות ולא מדברים על אחדות בנבחרת, אבל זה מה שיש. כבר חיינו בעבר עם מצבים כאלה. הייתה לנו פגישה עם האנשים הקובעים כדי לצאת מהמצב, להשתפר ולהתקדם למטרה שלנו שהיא שמינית הגמר. אנחנו מנסים להתרכז במה שאנחנו יכולים לשלוט וזה המשחק ביום שלישי. הגענו עם הרבה התלהבות לטורניר כי לחלק מאיתנו זה הטורניר האחרון".

קשר ברצלונה לשעבר הודה: "המצב מסובך ואנחנו אחראים למצב הזה. אנחנו מנסים למצוא פתרונות. אנחנו רוצים לשנות את המצב, אבל אין מקל קסמים. למזלנו נתנו לנו עוד צ'אנס להצליח. אנחנו סגני אלופי העולם והגיע הזמן שנוכיח את זה. היחסים שלנו עם המאמן חורחה סמפאולי? הכל נורמלי. יש הרבה אגדות בכל הטענות שאנחנו נגד המאמן. ברוב הנבחרות המאמן מתייעץ עם השחקנים. היו לי 7-8 מאמנים ואף אחד לא בא בטענות אלינו. זה הכל סיפורי אגדות".


מסצ'ראנו. בתקשורת מספרים אגדות? (Gettyimages)

על ליאו מסי ומצבו: "הוא בסדר גמור. לכולנו יש את התסכולים שלנו. הוא אנושי כמו כולם והוא מתוסכל גם, אבל הוא נחוש לשנות את התדמית שלו ולהצליח".

הריב עם פאבון: "יש הרבה סיפורים. אמרו אחרי הקופה אמריקה שהרבצתי לאבר באנגה ולא יצא מזה כלום"


ליאו מסי. "כמו כולם גם הוא מתוסכל" (Gettyimages)

הקשר לוקאס ביגליה התלונן: "אנחנו לא מקבלים שום תמיכה בנבחרת. אחרי הבעיה הראשונה שיש מיד נותנים לנו מכה ומפילים אותנו לרצפה. קיווינו שאחרי המשחק נגד אקוואדור במוקדמות המונדיאל הדברים ישתפרו עם התקשורת, אבל זה לא קרה. אנחנו לא אומרים שהתקשורת אשמה בכישלונות, אבל היא בטח לא עוזרת. ננסה לשים בצד את כל הדברים האלה שמכעיסים אותנו. ננסה להתרכז בהזדמנות שקיבלנו".

נשיא ארגנטינה, צ'יקי טאפיה, יצא אף הוא בחריפות נגד התקשורת שכתבה כי השחקנים מרדו במאמן ודרשו להחליפו: "כל העיתונאים האלה גורמים רק נזק. הם רק מחפשים את הרע. כולם ראו את הנבחרת מתאמנת יחד עם המאמן וראו שכל הדיווחים שלהם שקריים. הם רק מחפשים לעשות בלגאן. עיתונאים פעם היו מדווחים על איך הנבחרת משחקת והיום מחפשים רק לכלוך, אבל נשאיר את זה לאחרי המונדיאל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי