דיווח: דה חאה עלול לאבד את מקומו בהרכב נבחרת ספרד

דויד דה חאה
דויד דה חאה | Gettyimages

הספרדים לא מרוצים מהחלק ההגנתי של הנבחרת ולא מן הנמנע שהשוער יירד לספסל ואת מקומו יתפוס קפה הצעיר, נאצ'ו עשוי לפתוח בקישור האחורי לצד בוסקטס

(גודל טקסט)

למרות שהתיקו נגד נבחרת מרוקו אתמול (שני) הספיק לספרד כדי לסיים ראשונה בבית ב' ולזכות להגרלה נוחה יחסית להמשיך הטורניר, קיימת אכזבה אצל הלה-רוחה מתוצאות הנבחרת ובעיקר מהיכולת ההגנתית. לקראת שמינית הגמר מול רוסיה, מאמן הנבחרת, פרננדו היירו רוצה לשפר את כמות השערים המוגזמת שספגה ספרד בבית המוקדם.

להיירו יש זמן עד ה-1 ביולי, אז יפגשו הספרדים בשלב שמינית הגמר את רוסיה המארחת בלוז'ניקי במוסקבה, כדי לפתור את הבעיות בחלק האחורי של הנבחרת. על פי "אס" הספרדי, השינוי הדרמטי ביותר אותו מתכנן היירו, שניהל עד כה שלושה משחקים כמאמן הלה-רוחה, הוא הדחתו של דויד דה חאה מההרכב, לאחר שהשוער ספג חמישה שערים בשלושה משחקים עד כה. בעיתון אף ערכו השוואה לשוער הנבחרת הקודם איקר קסיאס, שבמהלך שלושת הטורנירים בהם זכתה ספרד (יורו 08, מונדיאל 10 ויורו 12) ספג ה"קדוש" שישה שערים בכל הטורניר יחד.

כבר לפני המשחק נגד מרוקו נשמעו קולות במחנה הספרדי שקראו להחליף את דה חאה בשער, שנראה מסיבה כלשהיא מהוסס וחסר ביטחון. במקום דה-חאה, היירו שוקל להציב בין הקורות את שוער אתלטיקו בילבאו, קפה אריסבלאגה. לשוער הבאסקי, שבינואר האחרון היה מועמד להצטרף לריאל מדריד, ישנה הופעה אחת במדי הנבחרת.

קפה ודה חאה. (Gettyimages)
קפה ודה חאה. (Gettyimages)

גם קפטן הקבוצה, סרחיו ראמוס היה רחוק משיאו נגד המרוקאים. בעיתון ערכו השוואה נוספת כשהזכירו את בלמי אורוגוואי ואתטליקו מדריד, דייגו גודין וחוסה חימנס לעומת ראמוס ופיקה וציינו שהסלסטה עוד לא ספגה שער בבית המוקדם. דווקא פה, היירו, שנחשב לאחד מגדולי הבלמים הספרדים בכל הזמנים, היה יכול לתרום מניסיונו.

בעיה נוספת שיש לספרדים הינה התיאום הבעייתי בין הקשר האחורי של הנבחרת סרג'יו בוסקטס, לבין קשרי האמצע קוקה וטיאגו אלקנטרה. בשל כך, נאצ'ו, שתפקידו הטבעי הוא מגן/בלם, עשוי להיות מתופקד בקישור לצידו של בוסקטס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי