דיווח בארנגטינה: סמפאולי ביקש רשות ממסי להכניס את אגוארו

חורחה סמפאולי
חורחה סמפאולי | AFP

מצלמות טלוויזיה קלטו את מאמן האבליסלסטה פונה לכוכב הנבחרת לפני שהכניס את החלוץ במצב של 1:1 נגד ניגריה. על פי הדיווח, למאמן אין יותר סמכות על שחקניו וזה רק סימצן שהוא לא ימשיך בתפקיד אחרי המונדיאל

(גודל טקסט)
הסיפורים מנחרת ארגנטינה הם תמיד על איך ליאו מסי וחאבייר מסצ'ראנו קובעים את הרכב הנבחרת. 15 דקות לפני סיום המשחק אתמול (שלישי), במצב של 1:1, ארגנטינה היתה מחוץ למונדיאל ואוהדי כדורגל רבים תהו למה סרחיו אגוארו, שהיה יכול לעזור, לא נכנס עדיין למשחק. מצלמות טלוויזיה של רשת TYC הארגנטינאית קלטו את המאמן חורחה סמפאולי מנהל משא ומתן עם מסי וזה נראה כאילו והא מבקש ממנו רשות להכניס את אגוארו.


לפי הצילומים, סמפאולי לא העז להכניס את אגוארו בלי לבקש רשות ממסי. הצילום הראה שהמאמן הורה לאחד מעוזריו לומר למסי שהוא מכניס את חלוץ מנצ'סטר סיטי, שבסופו של דבר הביא את השינוי בהתקפה שהפכה מסוכנת יותר. לפי הצילומים מסי לא ממש התייחס לסמפאולי ואגוארו נכנס למגרש במקום ניקולאס טגליאפיקו.


המקרה הזה רק מראה את מעמדו של סמפאולי שאיבד את כל הסמכות בנבחרת והשחקנים מחליטים עבורו. בנוסף, המאמן נראה חוגג את שער הניצחון של מרקוס רוחו לבד מבלי שאף שחקן מהנבחרת בא להצטרף אליו. הדבר הראה בברור שסמפאולי יהיה בקרוב מחוץ לנבחרת ארגנטינה ולא משנה כנראה מה תעשה במונדיאל.


#ElUniversalEnRusia#Rusia2018 Y así las cosas en Argentina #Arg

Jorge Sampaoli le pregunta a Messi si debe poner al Kun Aguero o no

¿Quién dirige a quién? pic.twitter.com/WNdLgKN3np

— Universal Deportes (@UnivDeportes) 27 ביוני 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי