מרטינס: במונדיאל אי אפשר להצליח בדרך הקלה

רוברטו מרטינס
רוברטו מרטינס | Gettyimages

אחרי ה-0:1 של בלגיה על אנגליה, המאמן עקץ את סאות'גייט: "אם חושבים מעבר למשחק הבא, הולכים לאיבוד". ינוזאי: "אנחנו מסוגלים לנצח כל נבחרת". פלאיני: "שיחקנו על הכבוד". ואיך הגיב בטשואי לכדור ספג בפניו?

(גודל טקסט)
למרות שעלתה בהרכב משני, בלגיה גברה אתמול (חמישי) 0:1 על אנגליה ועלתה לצד הקשה של שמינית הגמר, כשבהמשך היא עשויה לפגוש יריבות כמו ברזיל או ספרד. המאמן רוברטו מרטינס מתח ביקורת מוסווית על גארת' סאות'גייט כשאמר: "אני לא חושב שבמונדיאל אתה יכול להצליח כשאתה מנסה ללכת בדרך הקלה. אני חושב שניסינו ליצור נבחרת שכולם שותפים לה והיו לנו הרבה אופציות נגד אנגליה. עשינו תשעה שינויים ובדרך כלל כשאתה עושה זאת הקבוצה מאבדת את דרכה ולא מתואמת, אבל ראיתי חבורה של שחקנים שהיו נחושים לתרום". הספרדי הוסיף: "בשלב הבא אנחנו מול יפן ואנגליה נגד קולומביה, ואם חושבים כבר על המשחק מעבר, הולכים לאיבוד. אנחנו האחרונים שנזלזל ביפן, נבחרת מאוד מאורגנת וחזקה עם טכניקה טובה".



באדיבות כאן 11 – המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן >


בבלגיה התלהבו מיכולת שחקני הספסל שלהם ובעיתון "גאזט ואן אנטוורפן" נכתב: "שלושה ניצחונות בבית המוקדם, תשע נקודות ותשעה שערים. השדים האדומים הוכיחו עד כמה הם רעבים להצלחה. לבלגיה אין בכלל נבחרת א' או נבחרת ב', יש לה 23 שחקנים מעולים שכל אחד מהם יכול לתרום". התקשורת ציינה בעיקר את עדנאן ינוזאי שקיבל ציון 8 והשער שלו הוגדר כאחד היפים במונדיאל. הקשר ששיחק העונה בריאל סוסיאדד אמר: "אנחנו יכולים לנצח כל נבחרת. לכבוש שער במונדיאל זה דבר גדול. כל השחקנים באו לברך אותי וזה עשה אותי מאושר. לא חששנו לנצח ולעלות לצד הקשה יותר של ההגרלה. אנחנו מסוגלים לנצח כל נבחרת".


הכישרון הצעיר ממונאקו יורי טילמאנס קיבל אף הוא ציון 8, הוגדר כ"מטרונום" (נותן הקצב) של הנבחרת ואמר אלרי המשחק: "כל החישובים שהיו לפני המשחק היו טובים עבור התקשורת. אנחנו באנו לנצח בלי לעשות חישובים". מרואן פלאיני עשה כאב ראש חיובי למאמן אחרי יכולת טובה בקישור עם הציון 7, ובעיתון נכתב עליו: "פלאיני שיחק כדי לפגוש את הבוס בסיום המשחק ולבקש ממנו מקום בהרכב נגד יפן. הוא זכה בכל הקרבות שלו מול האנגלים". קשר מנצ'סטר יונייטד אמר בסיום: "שיחקנו על הכבוד. רצינו לנצח ולהראות לשחקנים הבריטים שאנחנו יכולים לנצח אותם. ניצחנו גם עבור האוהדים שבאו לעודד אותנו ולתת להם גאווה. כל המדינה תומכת בנו ונגד יפן אנחנו לא מתכוונים לאכזב אותם".


שחקן נוסף שזכה לתשומת לב רבה היה מישי בטשואי, שאחרי השער של ינוזאי בעט לקורה את הכדור, שפגע בחזרה בפניו. החלוץ שפעיל מאוד ברשתות החברתיות צייץ בהומור לאחר המשחק: "ידעתי שנדפקתי ברגע שניגשתי לאזכורים. למה אני כזה טיפש? החרא הזה כואב". לאחר מכן הוסיף: "החגיגות של פורטנייט אוברייטד, אז יצרתי אחת משלי", ובפייסבוק אף הציע לפיפ"א להוסיף את החגיגה למשחק במהדורה הבאה.


Ahahha I knew I would be f*cked the minute I come to my mentions why am I so stupid bro ‍♂️ shit hurts

— Michy Batshuayi (@mbatshuayi) June 28, 2018

Fortnite celebrations so overrated bro I had to create something new ⚽️ … #KarmaIsABpic.twitter.com/cgbEW8RX4p

— Michy Batshuayi (@mbatshuayi) June 28, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי