מסצ'ראנו: בעולם המאמנים תמיד מתייעצים עם השחקנים

חאבייר מסצ'ראנו
חאבייר מסצ'ראנו | Gettyimages

לקראת שמינית גמר המונדיאל בשבת (17:00), הקשר הוותיק דחה את הטענות על כך שקבע לסמפאולי את ההרכב. ארגנטינה בתאמנה על פנדלים, מסי נצפה מחוייך באימון. "ל'אקיפ" הצרפתי העביר מסר חדש משמעי: מסי לא יעבור

(גודל טקסט)
נבחרת ארגנטינה מתכוננת לשמינית גמר המונדיאל מחר (שבת, 17:00) מול צרפת ותירגלה בעיטות פנדלים באימון האחרון שלה לפני המשחק בקאזאן. האלביסלסטה יודעים שהקרב עלול להיות מוכרע בבעיטות מהנקודה הלבנה ובחנו את שלושת השוערים ווילי קבאז'רו, נאהואל גוסמן ופרנקו ארמני.


אבר באנגה חגג את יום הולדתו ה-30 וקיבל ברכות מחבריו לנבחרת ארגנטינה, שנראו באימון כאילו הם נמצאים במונדיאל שונה לחלוטין מזה שהיו בו עד לפני המשחק עם ניגריה. ליאו מסי נראה מחייך מאוזן לאוזן בתמונות אותם פרסם העיתון "אולה", אבל בשאר הצילומים כולם נראו בפנים רציניות. הם סיימו למעשה את ההכנות למשחק ולא יתאמנו על כר הדשא בקאזאן.


כל השחקנים של חורחה סמפאולי בריאים כאשר אנצו פרס חזר לאימונים אחרי שהחלים מפציעה במותן. לפי רשת TYC הארגנטינאית, יש למאמן הארגנטינאי שלוש אפשרויות להרכב מחר: לעלות עם אותו הרכב ששיחק נגד ניגריה, לתפקד את ליאו מסי כחלוץ מזוייף יחד עם גונסאלו היגוואין וכריסטיאן פאבון או לוותר לחלוטין על אנצו פרס.



מסי מחוייך באימון. יחייך גם מחר בערב? (AFP)


חאבייר מסצ'ראנו התראיין ל"אולה" ואמר: "בעולם המאמנים תמיד מתייעצים עם השחקנים שלהם. מה חדש בזה? זה טבעי שמאמנים לפני משחקים מדברים עם שחקנים על היריבה. לפני משחק הידידות מול איטליה למשל, סמפאולי התייעץ עם כל הארגנטינאים שיש להם מידע על איטליה ושיחקו או משחקים בליגה האיטלקית".


בתוך כך, בתקשורת הצרפתית ובעיקר העיתון "ל'אקיפ", שלחו מסרים ברורים לנבחרת ארגנטינה לקראת שמינית הגמר. "הוא לא יעבור", נכתב בספרדית בשער בעיתון בו נראה מסי מוקף בפול פוגבה, סמואל אומטיטי, רפאל וראן, אנקולו קאנטה ובנז'מן פבאר. המסר למאמן הטריקולור דידייה דשאן ברור: "אם צרפת רוצה לעבור את ארגנטינה היא חייבת לנטרל את ליאו מסי".


"Il ne passera pas !" en une de L'Équipe ce vendredi 29 juin.

Téléchargez l'édition : https://t.co/7kDcldPTpppic.twitter.com/95ZKC0PakS

— Л'ЭКИП – L'ÉQUIPE (@lequipe) 29 ביוני 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי