רק רשת: מאמן פולין סיים את דרכו, הונדה פרש מהנבחרת

הונדה
הונדה | Gettyimages

בברזיל ניסו לנתח את החגיגה של ניימאר ומצאו שתי תשובות אפשריות ודי הזויות, האלביסלסטה מתכוננים לעזיבת סמפאולי בזמן שאגוארו דאג להעלים אותו מרשימת התודות ונבחרת אורוגוואי מתכוננת בדרכה לרבע מול צרפת

(גודל טקסט)
15:00: המספרת של ז'ירו וההחמצה המשוגעת של פקיר באימון צרפת

Olivier Giroud with a spectacular bicycle attempt forces 3 goal-line clearances from Presnel Kimpembe as Nabil Fékir can't finish from 1-yard. pic.twitter.com/pMSMDhdqzc

— Get French Football News (@GFFN) July 3, 2018

13:45: אדם נבאלקה סיים את דרכו בנבחרת פולין

נשיא ההתאחדות הפולנית, זביגנייב בונייק, הודיע במסיבת עיתונאים על כך שחוזהו של המאמן הנוכחי אדם נבאלקה לא יוארך לאחר הכישלון במונדיאל. 


13:10: בצרפת נזכרים במפגש מול אורוגוואי ב-2013
לפני כחמש שנים, בגמר המונדיאל עד גיל 20, נפגשו צרפת ואורוגוואי ונפרדו ב-0:0 באיסטנבול – המשחק הסתיים בניצחון צרפתי לאחר דו קרב פנדלים ובכך היא הניפה את גביע העולם. לצרפת היו באותו משחק חמישה שחקנים מהסגל הנוכחי ושניים בהרכב, פול פוגבה וסמואל אומטיטי, ואילו לאורוגוואי היו חמישה שחקנים, כשהבולט שגם משחק כיום בהרכב הוא חוסה חימנס.

France beat Uruguay in 2013 in the U20s World Cup final. 9 players will be involved again 5 years on, during Friday's action.
France: Areola, Umtiti, Pogba & Thauvin
Uruguay: Varela, Silva, Laxalt, Gimenez & De Arrascaeta pic.twitter.com/d8BaacBD12

— Get French Football News (@GFFN) July 3, 2018

12:45:
קייסוקה הונדה הודיע על פרישה מהנבחרת
יממה לאחר ה-3:2 לבלגיה שסיים את דרכה של נבחרת יפן במונדיאל, הכוכב קייסוקה הונדה בן ה-32 הודיע על פרישה מהנבחרת. הקשר, כיום בפאצ'וקה המקסיקנית ובשיאו שיחק בצסק"א מוסקבה ובמילאן, הפך במונדיאל הנוכחי ליפני הראשון אי פעם שמבקיע בשלושה גביעי עולם שונים.


11:50: שחקני נבחרת אורוגוואי מתכוננים לצרפת
ביום שישי תפגוש אורוגוואי את נבחרת צרפת במשחק שיפתח את שלב רבע הגמר והאווירה במחנה של ה"סלסטה" מעולה, למרות שקבאני טרם שב לאימונים. בכל זאת, את אימון הבוקר בינז'ני הם פתחו כך:

Mantendo a dieta! Uruguaios ganham churrasco na 'parrilla' https://t.co/Fr1SXJgU3Hpic.twitter.com/MXpxYUM0UI

— Folha de S.Paulo (@folha) July 3, 2018

11:30: יפן נפרדה מהמונדיאל בראש מורם
נכון שהיא חטפה 3:2 מבלגיה חמש שניות לפני סוף תוספת הזמן, אבל גם כאב הלב היפני לא מנע מהם להיפרד מהמונדיאל כמו שצריך – עם חדר הלבשה מסודר ומתוקתק, אוהדים ביציע שמנקים אחריהם ועם פתק שנכתב ברוסית ובו כתוב "תודה". 

Japan left their changing room spotless after they lost to Belgium last night.

They then left a note in Russian saying 'Thank you'

Pure class. pic.twitter.com/r5LjZuDUu5

— FourFourTweet (@FourFourTweet) July 3, 2018

10:30: מיניולה מחפש מעריץ אלמוני ביציע
סימון מיניולה נהיה במהלך העונה שוער מחליף בליברפול וגם עם נבחרת בלגיה במונדיאל הוא מבלה עד כה רק על הספסל, אך זה לפחות מותיר לו זמן פנוי למעריצים. אתמול אחרי יפן הוא נראה מחפש מעריץ אלמוני כדי להעניק לו את חולצתו והוא מבקש כעת את עזרת האוהדים כדי לאתר את אותו אוהד.

I need your help Twitter, can we find this guy? #BELJPNpic.twitter.com/XZuAuTxmEc

— Simon Mignolet (@SMignolet) July 2, 2018

09:30: התקשורת האנגלית מעליבה את הקולומביאנים
נכון שמדובר בשער של הצהובון "הסאן", שגם באנגליה לא זוכה לאהדה, אך קשה להתעלם מהכותרת הראשית לקראת משחק שמינית הגמר הערב של שלושת האריות מול קולומביה. "נתמודד מול מדינה שהביאה את שאקירה, קפה נהדר, ודברים אחרים…אנחנו אומרים קדימה קיין!". 

Tuesday's Sun: "Go Kane!" pic.twitter.com/Y36YXPrOB2#BBCPapers#tomorrowspaperstoday (via @MsHelicat)

— BBC News (UK) (@BBCNews) July 2, 2018

09:00: תעלומת החגיגה של ניימאר מול מקסיקו
אחרי שכוכב נבחרת ברזיל כבש את השער הראשון ב-0:2 על מקסיקו בדרך לרבע הגמר, השחקנים התאספו סביבו במעגל וזה היה נראה כאילו הוא זורק פצצה במרכז וכולם מכסים את העיניים. בברזיל ניסו להסביר את החגיגות האלה ויש להם שתי גרסאות. האחת היא שהוא חיקה את גיבור הסדרה "אל צ'אבו" הפופולארית בדרום ומרכז אמריקה על נער יתום ועני במקסיקו – ואם הדבר נכון הרי שזהו עלבון למקסיקנים ואולי אף עילה לעונש. הגרסה שנייה לחגיגות, היותר מתקבלת על הדעת, היא שמדובר בחיקוי של משחק הוידאו פופולארי "קאונטר סטרייק".



החגיגה של ניימאר ושחקני ברזיל (AFP)



לאיזו אפשרות מבין השתיים אתם מאמינים יותר? (AFP)


08:45: סרחיו אגוארו VS חורחה סמפאולי
כבר במהלך המונדיאל נחשפנו למערכת היחסים העגומה בלשון המעטה בין החלוץ סרחיו אגוארו למאמן חורחה סמפאולי. בפוסט שהעלה החלוץ לאינסטגרם הוא הודה לכולם, משפחה, אוהדים, חברים לנבחרת, רק לא למאמן ולצוותו.


 

Es momento de agradecer. A mi hijo, a mi familia y a mis amigos que me acompañaron día a día. A los que con mucho esfuerzo vinieron a Rusia para alentarnos. A todos los que desde Argentina y tantos países nos apoyaron con sentimiento y pasión. Y sobre todo a mis compañeros que son los mejores del mundo por dejar el alma en cada partido. También a los doctores, fisios, utileros y cocineros que forman parte de un gran equipo. A seguir luchando siempre y juntos. Te amo Argentina ❤

A post shared by Sergio Leonel Agüero (@10aguerosergiokun) on



08:00: ישיבת חירום בארגנטינה

ההתאחדות הארגנטינית עשויה להכריז ביממה קרובה רשמית על סיום דרכו של המאמן חורחה סמפאולי, ומי שנחשב למועמד המוביל להחליפו, מבחינת ההתאחדות לפחות, הוא מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. לפי TYC ישנם סיכויים מינימליים בלבד שסמפאולי ימשיך בתפקידו, אבל בהתאחדות חייבים לפתור את הסיטואציה אליה נקלעו מכיוון שלמאמן הנוכחי חוזה עד 2022 ואם יסרב להתפטר ידרוש כ-20 מיליון דולר פיצויים, בהתאם לחוזהו לארבע השנים הבאות. הנבחרת תשוב לבואנוס איירס ואז תיערך ישיבת חירום של ראשי ההתאחדות, כשגם סמפאולי יוזמן לבירור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי