סטונס: קולומביה זו הנבחרת הכי מלוכלכת ששיחקתי מולה

ג'ון סטונס
ג'ון סטונס | Gettyimages

בלם נבחרת אנגליה לא הסתיר את הרגשתו אחרי שהצליחו להעפיל על חשבון הדרום אמריקאים לרבע הגמר: "הם על המטוס בדרך הביתה ואנחנו עדיין כאן"

(גודל טקסט)
יומיים עברו מאז שנבחרת אנגליה העיפה את קולומביה בתום דו קרב פנדלים ועלתה על חשבונה לרבע גמר המונדיאל למפגש מול שבדיה, אבל בשלושת האריות עדיין לא נרגעו מהמשחק הקולומביאני, כך לטענתם, שהיה ברוטאלי וגרר אותם פעם אחר פעם למהומות מולם על כר השדא.


מי שהתבטא ברחיפות היה הבלם ג'ון סטונס, שבראיון שערך עם "הסאן" טען שנבחרת קולומביה היא "הקבוצה הכי מלוכלכת ששיחקתי מולה. הדבר הכי טוב שקרה זה שניצחנו אותם, זה מה שפגע בהם הכי הרבה. בסופו של דבר הם על המטוס בדרך הביתה ואנחנו עדיין כאן".


האווירה המתוחה בין שחקני הנבחרות הורגשה ממש מדקות הפתיחה של שמינית הגמר והלכה והתעצמה ככל שנקפו הדקות, בוודאי אחרי השוויון הקולומביאני בדקה ה-90 והגיעה לשיאה בדו קרב הפנדלים. מיד לאחר הפנדל של אריק דייק שהבטיח לשלושת האריות את הכרטיס לרבע הגמר, סטונס אף נצפה חוגג בפניהם של הקולומביאנים. סטונס אף סירב ללחוץ את ידו של החלוץ קרלוס באקה אחרי שהאחרון ביצע עליו עבירה דקות ספורות לאחר שעלה מהספסל.



באקה משחרר הרבה לחץ ולא חושש לחגוג לקולומביאנים בפנים (Gettyimages)


בין השאר טענו האנגלים להתנהגות מלוכלכת מצד הקולומביאנים, שבצעו פעם אחר פעם עבירות גסות, פגעו במכוון ללא כדור – כפי שקרה בתקרית בין הקשר וילמאר באריוס שנגח בג'ורדן הנדרסון – ואפילו חלק מאנשי הצוות המקצועי של חוסה פקרמן הקניטו את שחקני אנגליה, ביחוד את ראחים סטרלינג, ואף לאחר שנפסק פנדל לאנגליה במחצית השנייה ניסו הקולומביאנים להוציא את הארי קיין משלוותו ואף ניסו ליצור בור בדשא בדיוק בנקודת הפנדל.


"המשחק היה כל כך מוזר. הם לא כיבדו אותנו, הקיפו את השופט ודחפו אותו, ניסו להרוס את נקודת הפנדל ועוד הרבה דברים שבוודאי לא ראיתם. זו הנבחרת הכי מלוכלכת שפגשתי", סיכם הבלם.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי