עושים שוק: יובנטוס מעוניינת בפאוליניו, מאחרז על סף מעבר לסיטי

ריאד מאחרז
ריאד מאחרז | AFP

לסטר תיפרד מהכוכב שיצטרף לגווארדיולה בשורות האלופה, שמייכל מבוקש בצ'לסי שמוכנה להחזיר את מוראטה לטורינו בעסקת חליפין בשביל היגוואין. וגם: מחליפו של ז'ורז'יניו, חוזה חדש לצ'אמברס ואבידל נפגש עם ראביו

(גודל טקסט)
רשמי
* סאם ג'ונסטון, השוער השלישי של מנצ'סטר יונייטד, חתם על חוזה לארבע שנים במדי ווסט ברומיץ'.


* אתלטיקו מדריד נפרדה מגאבי, ששיחק בקבוצת הצמרת הספרדית מאז 2011 ושימש כקפטן שלה, והודיע שהוא עובר לאל סעאד מקטאר. הוא ערך מסיבת עיתונאים מרגשת בה אמר שלום לחבריו לקבוצה ולאוהדים: "זה הרגע הכי קשה בקריירה שלי, המועדון הוא דרך חיים בשבילי".


#GraciasCapitán#AúpaAtletipic.twitter.com/GZrfCgkBlt

— Atlético de Madrid (@atletienglish) July 3, 2018

* מאוחר יותר הודיעו הקולצ'ונרוס על צירופו של הבלם הארגנטינאי בן ה-18, נהואן פרס, שהגיע מארחנטינוס ג'וניורס וחתם לשש עונות עד קיץ 2024 וישחק בקבוצת הנוער של המועדון.


Acuerdo con el @AAAJoficial para el traspaso de Nehuén Pérez.
https://t.co/7nJHPqIzCF#AúpaAtletipic.twitter.com/6Zdo0Ka3ZY

— Atlético de Madrid (@Atleti) July 3, 2018

* הקשר הצרפתי בן ה-32, יוהאן קבאיי, שעזב את קריסטל פאלאס ושיחק בעבר גם בפאריס סן ז'רמן וניוקאסל, חתם לשנתיים באל נאסר מאיחוד האמירויות.


تعاقد | ✍
شركة #النصر_لكرة_القدم تتعاقد رسمياً مع لاعب الوسط الفرنسي "يوهان كاباي" ، القادم من نادي كريستال بالاس الإنجليزي ، في عقدٍ يستمر لمدة موسمين ، وسيرتدي اللاعب القميص رقم 7 pic.twitter.com/6Wwgcou8NE

— AL NASR FC (@ALNasrSC) July 3, 2018

* השוער הרומני הוותיק קוסטל פנטילימון הצטרף לנוטינגהאם פורסט מהצ'מפיונשיפ באופן קבוע, אחרי שבעונה החולפת היה מושאל לקבוצה מלה קורוניה ושיחק 13 משחקים. זו הקבוצה החמישית שלו באנגליה.


He's back!
#NFFC are delighted to announce that goalkeeper Costel Pantilimon has rejoined the club on a permanent basis.
#ThatLovingFeelinghttps://t.co/Kh7a0sVgR0

— Nottingham Forest FC (@NFFC) 3 ביולי 2018

* אמפולי החתימה את חלוץ ז'ילינה, סמואל מראז' בן ה-21, על חוזה עד 2022.


L'Empoli FC è lieta di annunciare di aver raggiunto l'accordo con il #MŠKŽilina per il trasferimento a titolo definitivo del diritto alle prestazioni sportive di Samuel Mráz. Il calciatore ha firmato un contratto che lo lega alla società azzurra fino al 30 giugno 2022. pic.twitter.com/Y5lmNSn3Kz

— Empoli Fc Official (@EmpoliCalcio) 3 ביולי 2018


* אנדרלכט החתימה את החלוץ הקרואטי איבן סנטיני תמורת שלושה מליון יורו מקאן הצרפתית. זאקריה באקאלי הבלגי חתם ל-4 שנים גם הוא. הבלגי בן ה-22 היה שיך לוונסיה ושיחק בלה קורוניה בעונה האחרונה.  


Ivan Santini versterkt #RSCA! https://t.co/gvqCNoDmeB

Ivan Santini renforce le RSCA! https://t.co/UUHOHglgFp

Welcome Ivan! pic.twitter.com/yqLO4X25x7

— RSC Anderlecht (@rscanderlecht) July 3, 2018



* ואלון ברישה, קשרה הקוסובני של זלצבורג, חתם בלאציו לחמש שנים. האוסטרים יקבלו שבעה וחצי מליון יורו תמורתו.


UFFICIALE

⚪️ Valon #Berisha è un nuovo calciatore de #LaPrimaSquadraDellaCapitale! #WelcomeBerishahttps://t.co/ZyXQatzI6bpic.twitter.com/YN0GnVoLmK

— S.S.Lazio (@OfficialSSLazio) July 3, 2018


* קשר וולבס, רובן נבס, האריך את חוזהו בקבוצה בחמש שנים נוספות במהלכן ירוויח 50 אלף ליש"ט לשבוע. הפורטוגלי היה בעבר מועמד לשחק באחת הקבוצות הגדולות ביבשת, אך לבסוף נשאר אצל הזאבים שעלו העונה לפריימרליג 

We are delighted to announce that @rubendsneves_ has signed a new five-year-deal at Wolves that will extend his stay at Molineux until 2023. #ParabénsRuben

✍️ pic.twitter.com/NhDrAqXq1K

— Wolves (@Wolves) July 2, 2018

* ארסנל הודיעה על הארכת חוזהו של שחקן ההגנה קאלום צ'אמברס עד 2022.

Congratulations, @CalumChambers95https://t.co/XhMRmINgVN

— Arsenal FC (@Arsenal) July 3, 2018

שמועות
* חרושת השמועות סביב עתידו של כריסטיאנו רונאלדו בריאל מדריד ממשיכה. על פי מארקה הספרדי, יובנטוס פתחה בשיחות עם ריאל מדריד על רכישתו של הכוכב. אלופת איטליה רוצה להחתים את רונאלדו עד 2022 ומודעת לכך שהוא מעוניין בשכר של 30 מיליון יורו לעונה. עוד נכתב כי ריאל מדריד מעולם לא השאירה בכוח שחקן שרצה לעזוב, ורונאלדו הביע את רצונו ללכת. אנדרה אניילי, נשיאי יובה, כבר דיבר עם CR7 והבין שסלע המחלוקת בין הפורטוגלי לריאל מדריד הוא נושא הכבוד ולא בהכרח כסף. בחודש פברואר הקרוב רונאלדו יהיה כבר בן 34, אבל אצל אלופת איטליה סבורים שבכושרו הנוכחי הוא יכול להציג את היכולת המופלאה שלו גם בעונות הקרובות.


* "סקיי" מצטרף לדיווחים מהימים האחרונים לפיהם ריאד מאחרז לא הגיע לפתיחת אימוני לסטר מכיוון שעסקת מכירתו למנצ'סטר סיטי על סף חתימה. האלופה תפתח את אימוניה בשבוע הבא וכנראה שעד אז הוא כבר יירכש ויוצג רשמית כשחקן של פפ גווארדיולה, שמעוניין בו כזכור עוד מהעונה שעברה. בינואר הסאגה הגיעה לשיאה, כשהקשר החרים את אימוני לסטר לאור העובדה שנשאר בקבוצה.


* העיתון "אס" פרסם שהקבוצה המעוניינת בפאוליניו היא יובנטוס. לפי ידיעה שפורסמה אתמול, ברצלונה ששילמה 40 מיליון יורו עבור הברזילאי שנרכש מגוואנגז'ו אברגרנדה תסכים לשחררו אם הגברת הזקנה אכן תגיש הצעה טובה מזו בשל הצורך במזומנים. הביאנקונרי לעומת זאת מוכנים לשלם לאור האפשרות שמיראלם פיאניץ' יעזוב, כשגם ברצלונה הוזכרה כמי שעשויה לפנות לבוסני.


פאוליניו. יעבור ליובנטוס? (AFP)
פאוליניו. יעבור ליובנטוס? (AFP)


* בשיקטאש תציע 10 מיליון ליש"ט לליברפול על מנת לרכוש את דניאל סטארידג'.


* לפי "הסאן", וולבס והאדרספילד מעוניינות באדאמה טראורה ממידלסברו, שסעיף השחרור שלו עומד על 18 מיליון ליש"ט.


* צ'לסי הודיעה לברצלונה שהיא מוכנה להגדיל את הצעתה על וויליאן ל-50 מיליון ליש"ט אם היא רוצה את הווינגר הברזילאי. לפי "סקיי", שתי הקבוצות במו"מ אבל בצ'לסי לא מוכנים לרדת במחיר.


* לפי "מארקה", המנהל הספורטיבי החדש של ברצלונה, אריק אבידל, נפגש עם אמו את אדריאן ראביו מפאריס סן ז'רמן במטרה להחתימו. הקשר יהיה שחקן חופשי בקיץ הבא ושיחק העונה 33 משחקים במדי פ.ס.ז' (פתח ב-27 משחקים). גם טוטנהאם וארסנל מעוניינות בשחקן.



אבידל כבר נפגש עם אמו. אדריאן ראביו (Gettyimages)


* הקשר הספרדי של בטיס פביאן רואיס יגיע היום לבדיקות רפואיות בנאפולי, ואם הכל יעבור כשורה יחתום בקבוצה וישמש כמחליפו של ז'ורזי'ניו שיימכר למנצ'סטר סיטי.


* חלוץ נבחרת מצרים טרזגה עשוי לעבור לגאלטסראיי, אם כי קבוצתו קסימפשה טוענת שהיא לא קיבלה עליו הצעה רשמית.


* גאזטה דלו ספורט האיטלקי טוען שצ'לסי מוכנה לעסקת חליפין בה תעביר את אלבארו מוראטה ליובה בה כבר שיחק בין השנים 2014-2016 תמורת גונסלו היגוואין. היגוואין עלה ליובנטוס 90 מיליון יורו,בעוד מחירו של הספרדי מוערך ב-80 מליון יורו למרות עונה פושרת יחסית.


 היגוואין. בדרך ללונדון?  (Gettyimages)
 היגוואין. בדרך ללונדון? (Gettyimages)


* טלחראף ההולנדי מדווח שדיילי בלינד עשוי לחזור ממנצ'סטר יונייטד לאייאקס, אבל יצטרך לקצץ בשכרו לשם כך.


* קאספר שמייכל הפך לסחורה חמה אחרי ההופעה הנהדרת שלו נגד קרואטיה בשלב שמינית הגמר. השוער הדני עצר פנדל בדקה ה-116' של לוקה מודריץ' ועוד שני פנדלים נוספים בדו קרב הפנדלים. לפי סקאי ספורט הוא מועמד לצ'לסי במידה וטיבו קורטואה יעזוב.


* לפי לאקיפ הצרפתי, אחרי שפאריס סן ז'רמן הסדירה את בעיות הפייר פליי הפיננסי, היא אמורה להחתים את ג'יאלואיג'י בופון בסוף השבוע הקרוב. 


* קלמון לנגלה קרוב מתמיד לברצלונה אחרי שהודיע באמצעות סוכנו לקבוצתו סביליה שהוא לא מקבל את ההצעה שלהם לחוזה חדש. הקטלאנים אמורים לשלם  35 מיליון יורו עבורו. 


* השלמת העברתו של מאריו באלוטלי למארסיי עשויה להיסגר תוך 48 שעות. הוא יעבור בחינם מניס לאחר שחוזהו בקבוצה הסתיים.


* אתלטיקו מדריד מעוניינת בקשר ז'לסון מרטינס. חוזהו של הפורטוגלי בקבוצתו ספורטינג ליסבון בוטל והוא יהיה שחקן חופשי, אך הקולצ'נרוס חוששים שהפורטוגלים ינסו לתקן את הבעיות שהותיר הנשיא הקודם  ברונו דה קראבליו שהתיר חוזים של שחקנים בכירים ששווים עשות מליוני יורו וינסו לרכוש את מרטינס שוב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי