ניימאר פרץ בבכי, פיקה: "הגיע ליובנטוס לעלות"

ניימאר ממרר בבכי
ניימאר ממרר בבכי | צילום: AFP

ברצלונה מעכלת את ההדחה ברבע גמר האלופות, הבלם הוסיף: "מול הגנה איטלקית היה לנו קשה". דיבאלה חגג: "כשצפינו בהגרלה רצינו רק לא לקבל אותם"

(גודל טקסט)
 הושלמה תמונת העולות לחצי גמר ליגת האלופות. ביום שישי תיערך ההגרלה וריאל מדריד, אתלטיקו מדריד, יובנטוס ומונאקו יגלו מי עומדת בדרכן בדרך למשחק הגמר, אבל הסיפור הגדול של הערב הוא כמובן סיום דרכה של ברצלונה במפעל.


הקטאלונים לא הצליחו למצוא את הרשת ב-180 דקות מול יובנטוס, הפסידו 3:0 בסיכום אחרי שגם בגומלין בקאמפ נואו סיימו ב-0:0 בלבד אולם שחקני הקבוצה הודו לאוהדים על התמיכה.






הראשון היה ג'רארד פיקה שצייץ מיד עם סיום המשחק: "תודה רבה לאוהדים. מעולם לא ראיתי את הקאמפ-נואו תומך ככה אחרי הדחה. גאה ונרגש".


Gràcies afició. Mai havia vist el Camp Nou reaccionar així després d'una eliminació. Orgull i emoció.

— Gerard Piqué (@3gerardpique) April 19, 2017


לתקשורת אמר מיד אחרי המשחק: "יובנטוס קבוצה מצוינת והגיע לה לעלות. אני מאחל להם בהצלחה, הם יכולים לזכות. ככל שלא הצלחנו לכבוש זה נהיה קשה יותר, כמו לטפס על הר, ומול הגנה איטלקית שיודעת להגן היה לנו קשה. הם מומחים בלהגן. הם הגיעו לשחק כדורגל ועשו את זה".


מי שלקח קשה במיוחד את ההפסד היה ניימאר, שפרץ בבכי בשריקת הסיום וזכה לניחומים מצד דני אלבס, חברו בברצלונה עד הקיץ שעבר, וחואן קואדראדו הקולומביאני של יובה. 


Dani Alves comforts Neymar immediately at the final whistle.

Class. pic.twitter.com/LlMTeJxNqY

— Squawka News (@SquawkaNews) April 19, 2017

דני אלבס אמר מיד לאחר מכן: "כמובן שאני מרוצה מהעלייה לחצי הגמר, אבל היה חשוב לי לנחם את חבריי לשעבר. לא אשכח את מה שעברתי בקאמפ נואו לאורך הקריירה".


גם חואן קואדראדו שוחח עם התקשורת ואמר בקצרה: "זה היה לילה נפלא. קבוצות מעטות הגיעו לקאמפ נואו ושיתקו את ברצלונה".


כוכב יובנטוס, פאולו דיבאלה שכבש צמד במשחק הקודם, אמר בסיום: "לשמור פעמיים על שער נקי מול ברצלונה זה לא קל. אנחנו מאוד שמחים על ההישג, בטח כשזה מול קבוצה כל כך טובה כמו ברצלונה, ואני שמח שהנעליים החדשות הביאו לי מזל עם שני שערים בשבוע שעבר, אז אמשיך איתן לפחות בליגת האלופות. 



הגברת הזקנה חוגגת חצי גמר בקאמפ נואו (AFP)


על חברו לנבחרת ארגנטינה ליאו מסי אמר דיבאלה: "לא ממש שוחחנו, רק אמרנו שלום אחד לשני כמו עם כל שחקן אחר. כשצפינו בהגרלת ליגת האלופות רצינו רק לא לקבל את ברצלונה, אבל אחרי שעברנו אותם אנחנו מבינים שאין פייבוריטית בשום משחק בשלבים כאלה".


הבלם לאונרדו בונוצ'י, שהחליף חולצה בסיום עם ליאו מסי, הוסיף: "שמח שיש אצלי את החולצה של השחקן הכי טוב בעולם, זו מזכרת נהדרת לאוסף שלי והבן שלי ישמח. היינו צריכים לשחק טוב יותר במתפרצות, אבל עדיין יצרנו מספר מצבים ושמרנו על שער נקי בקאמפ נואו מול קבוצה מעולה. כעת נשארו לנו עוד שני צעדים לעשות".



מסי.  "שלום שלום" בלבד עם דיבאלה (AFP)


המאמן המנצח מסימליאנו אלגרי אמר: "צריך להחמיא לשחקנים. שיחקנו נהדר בהגנה, בהתקפה קצת פחות הצלחנו ואנחנו יכולים להשתפר – גם השחקנים שלי צריכים להבין את זה".

מנגד, לואיס אנריקה ידע לפרגן: "היה משחק טוב בין קבוצות מצוינות ונותר לי רק להוריד את הכובע בפניהם. ליובנטוס יש מאמן טוב ושחקנים טובים, הם יכולים לזכות בליגת האלופות".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי