באיטליה חוגגים: "בארסה התבטלה מול הפלדה של יובנטוס"

שחקני יובנטוס חוגגים
שחקני יובנטוס חוגגים | טוויטר

בארץ המגף חוגגים את העלייה של הביאנקונרי לחצי גמר ליגת האלופות, בספרד השלימו בעצב: "מסי לא הצליח להתמודד עם מומחי ההגנה מאיטליה"

(גודל טקסט)
יובנטוס עשתה את העבודה המוטלת עליה כשסיימה אמש (רביעי) ב-0:0 בקאמפ נואו עם ברצלונה ועלתה לחצי גמר ליגת האלופות בזכות ה-0:3 במשחק הראשון.

 

הפרשנים באיטליה באופוריה לאחר הניצחון המרשים של האלופה המקומית על מקבילתה מספרד. "יובה מונומנטלית, בארסה אפס", קראה הכותרת ב'בגאזטה דלו ספורט', "הפלדה של יובה ביטלה את ברצלונה", זעק ה'קוריירה דלו ספורט'. "קרדיף תתכונני, יובה בדרך".




21 שערים הבקיע ברצלונה בארבעת משחקי הבית הקודמים שלה בליגת האלופות, עד אתמול. "נס קורה פעם אחת, לא פעמיים. בארסה לא הצליחה לשבור את הקיר של אלגרי", אמר אחד הפרשנים בארץ המגף. "רמונטדה? הם אפילו לא היו קרובים לזה", הבהיר פרשן אחר. הביאנקונרי השלימו 531 דק' ללא ספיגת שער בצ'מפיונס.

 

בסיום המשחק ביקשו האוהדים הקטאלונים מאנשי יובנטוס להדיח את ריאל מדריד בחצי הגמר ובכלי התקשורת לקחו את זה צעד אחד קדימה – "אלגרי מכין את הנקמה מ-2015", נכתב באחד האתרים.

Un corazón agradecido a ti señor y Rey Jesús Toda gloria y honra #forzajuve#finoallafine#itstime pic.twitter.com/q8YCyB8kVm

— Juan Cuadrado (@Cuadrado) April 19, 2017


בספרד השלימו בעצב עם ההדחה. "אין קסמים, שלום לאירופה", נכתב ב'מונדו דפורטיבו'. "מסי לא הצליח להתמודד עם מומחי ההגנה מאיטליה. לא הייתה שום דרך להתמודד עם הגברת הזקנה". ב'ספורט' דווקא ניסו להתעודד: "נפרדים בגאווה", נכתב בכותרת העיתון. "הבלאוגרנה ניסו דרך האוויר, הים והיבשה, אבל לא הצליחו לפרוץ את המערך המאורגן של יובה והודחו מאירופה".

 

אופטימיות קיבלו אנשי ברצלונה מהיכולת המעולה של הבלם הצעיר סמואל אומטיטי שהצליח לנטרל את הכוכב הלוהט של יובנטוס, פאולו דיבאלה. עוצמות, מהירות וקשיחות סיפק הצרפתי מול הארגנטינאי. "זה המודל שלפיו צריכה לעבוד בארסה לקראת העונה הבאה", אמר אחד הפרשנים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי