כריסטיאנו רונאלדו: "אני רק רוצה שלא ישרקו לי בוז לפעמים"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

כוכב ריאל מדריד חגג את השלושער ב-0:3 על אתלטיקו בדרך לגמר וטען כי הגיע ל-400 שערים בבלאנקוס, בניגוד למספר הרשמי. קוקה והקולצ'ונרוס מבהירים: "כבר ניצחנו אותם 0:4 לפני שנתיים"

(גודל טקסט)
לילה ענק לריאל מדריד, לילה עוד יותר מטורף לכריסטיאנו רונאלדו ששבר את כל השיאים האפשריים. אחרי שכבש את שלושת השערים בניצחון ריאל מדריד על אתלטיקו מדריד ב-0:3 אמש, הפורטוגלי הגיע ל-399 שערים במדי הבלאנקוס ובספרד מתווכחים האם מדובר למעשה בשערו ה-400.


כריסטיאנו רונאלדו משוכנע שהיה זה שערו ה-400 במדים הלבנים. המחלוקת נובעת בשל שער מעונתו הראשונה במועדון ב-2009, אז במשחק מול סוסיאדד כדור שהוא בעט פגע בפפה וחדר לרשת. רונאלדו וריאל מדריד רשמו את אותו שער ל-CR7, בתקשורת השער נרשם לזכות פפה וכך יצא שהמועדון חוגג 400 שערים מאז הגעת הפורטוגלי, אולם המספר הרשמי מראה 399.




כך או כך, כמובן ש-CR7 שוב זוכה לפרגון מקיר לקיר אחרי השלושער ההרואי ובשער העיתון "מארקה" הציגו תמונה של הפורטוגלי יושב לצד הכיתוב: "שור יושב". ב"אס" פרגנו יותר וכתבו בשער: "כריסטיאנו הוא המאסטרו".


בראיון שהעניק בסיום המשחק אמר כריסטיאנו רונאלדו: "אני תמיד מנסה לעשות את המיטב וכל מה שאני רוצה זה שלא ישרקו לי בוז לפעמים", הזכיר לאוהדי הבלאנקוס את הקריאות אחרי הקלאסיקו ובמשחקים בהם לא מצא את הרשת. "צריך לברך את כל הקבוצה ולא רק אותי. כולם היו פנומנליים. שיחקנו נפלא מהרגע הראשון והשערים שלי היו רק טבעיים. אני מאושר שכבשתי שלושה ואת ה-400 למועדון שלי, אבל אתלטיקו קבוצה חזקה והיא לא נמצאת סתם בחצי הגמר", הוסיף.


Together pic.twitter.com/BulXteEOyu

— Cristiano Ronaldo (@Cristiano) May 2, 2017


בעלייה למחצית השנייה הצליחו לתעד מצלמות הטלוויזיה שיחה בין כריסטיאנו רונאלדו לשופט המשחק מרטין אטקינסון, במהלכה אומר הפורטוגלי לשופט "לא ראית שלא התערבתי במשחק?", לאור הטענות כי השער הראשון הובקע מעמדת נבדל והיה צריך להיפסל.



המאמן זינדין זידאן צינן את ההתלהבות לאחר ה-0:3 והבהיר: "אנחנו עדיין לא בגמר. עוד לא השגנו כלום ויש לנו גומלין שאנחנו הולכים לסבול בו. רונאלדו תמיד כובש שערים והיה חשוב שהוא נח העונה ברגעים מסוימים ולא עלה עייף".


 

What an all round performance! And that man again @cristiano #HalaMadrid

A post shared by Gareth Bale (@garethbale11) on



המגן דני קרבחאל יעבור היום סדרת בדיקות לאחר שנפצע בפעם השלישית נגד אתלטיקו. הוא נפגע בדרבי גם בשנה שעברה ובגמר שנערך ב"סן סירו".



בכל הנוגע לצד של הקולצ'ונרוס, הצוות והשחקנים מיעטו לדבר והמאמן דייגו סימאונה טען כי הוא רחוק מלהרים ידיים: "אני אומר לשחקנים שלי שאפשר לעשות קאמבק. זה יהיה קשה, אבל לא בלתי אפשרי. המחצית הראשונה הייתה שקולה ויכולנו לכבוש". 
 


קוקה הסכים והוסיף: "ניצחנו כבר את ריאל מדריד לפני שנתיים 0:4 בוויסנטה קלדרון ביום ההולדת של רונאלדו. זה כדורגל ותמיד יש אפשרות כזאת. תשאלו את פאריס סן ז'רמן. אנחנו צריכים לבקש סליחה מהאוהדים שלנו. אנחנו רוצים לשחק בעוד בעוד גמר". 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי