סימאונה: יש לנו אתגר – לחזור מ-0:3 ולהגיע לגמר ליגת האלופות

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | צילום: AFP

מאמן אתלטיקו מדריד מאמין לפני הגומלין מול ריאל (רביעי, 21:45), ראמוס: "באתלטיקו חושבים שנולדנו בבוורלי הילס"

(גודל טקסט)
אתלטיקו מדריד צריכה לעשות את הבלתי יאומן כדי לעבור את ריאל מדריד בדרך לגמר האלופות אחרי הפסד 3:0 במשחק הראשון בסנטיאגו ברנבאו. מחר (רביעי ב-21:45) בגומלין חצי הגמר בוויסנטה קלדרון גם ניצחון יהיה הישג גדול, אבל השאלה באיזה הפרש.


1,400 אנשי ביטחון צפויים לשמור על הסדר במה שיהיה המשחק הביתי ה-50 של אתלטיקו בליגת האלופות מאז 1966 והאחרון במפעל בקלדרון, לפני שתעבור ל"וונדה מטרופוליטנו" החדש.




מאמן אלופת אירופה זינדין זידאן קיים מסיבת עיתונאים בה דחק בשחקניו לשכוח מהתוצאה הטובה במשחק הראשון: "ננסה לכבוש ולנצח כדי להגיע לקרדיף. לא נסתמך על המשחק הראשון, אנחנו צריכים לנצח והתוכניות לא ישתנו גם אם ניצחנו 0:3 בבית".


אם אתלטיקו מדריד מסוגלת לרמונטדה: "הם יעשו הכל מהרגע הראשון כדי לקלקל לנו את התוכניות. הזכיות שלנו בתארים לאו דווקא יהיו מדד לשאלה אם אני מרוצה מהשחקנים או לא. זה יהיה חוסר צדק אם לא ניתן את המקסימום, כי השחקנים עבדו קשה מאוד שמונה-תשעה חודשים ונזקקו להוכיח את עצמם כל שלושה ימים".



לא חושב על המשחק הראשון. זידאן (AFP)


על תאו הרננדס: "אני לא מפוקס כעת על ההחתמה שלו. אולי תשאלו את סרחיו ראמוס".


ראמוס מצידו אמר: "אני רואה את הסיסמאות של אוהדי אתלטיקו בימים האחרונים וזה מוזר שהם חושבים שרק שחקנים באדום-לבן (הצבעים של הקולצ'נרוס) מסוגלים לתת מלחמה והקרבה. לשחקנים של ריאל מדריד יש דימוי כאילו נולדנו עם כפית של זהב בבוורלי הילס.


"אבל גם לנו יש אנשים שבאו מהרחוב ויש להם עקרונות ויודעים להקריב ולהילחם. מקבל את הציוצים והקמפיין של אתלטיקו שנועד להטריף אותם, אבל לנו זה לא משנה. האווירה תהיה מחשמלת, אבל אנחנו הולכים לשחק כדורגל. המפתח לניצחון שנקריב ונהיה מאוחדים".



סגל כמעט מלא לאלופת אירופה (AFP)


תאו הרננדס: "בסיום העונה נקבל בחיבוק שחקנים ואתגרים חדשים".


גארת' בייל ודני קרבחאל יהיו השחקנים היחידים של הבלאנקוס שייעדרו בעקבות פציעות. רפאל וראן צפוי לפתוח בהגנה עם סרחיו ראמוס ונאצ'ו ישחק מגן ימני במקום קרבחאל. רונאלדו יגיע רענן למשחק אחרי שנצפה נופש באיביזה יחד עם חברתו ג'אורג'ינה רודריגס.


Cristiano Ronaldo's Girlfriend Georgina Rodriguez Busts Out Thong Bikini In Spain [Photos] https://t.co/bsTknpWKDh

— TMZ Sports (@TMZ_Sports) May 8, 2017


באתלטיקו מדריד מדברים על הניצחון בדרבי 0:4 בליגה לפני שנתיים, תוצאה שתעלה אותם מחר לגמר. קשר הקבוצה סאול אמר בראיון: "זה משחק בו חייבים לתת הכל ולעשות את האוהדים גאים בנו. אנחנו זקוקים לקהל שיהיה כמו השחקן הנוסף שלנו. אסור לנו להשתגע בניסיון לכבוש, צריכים ללכת צעד אחר צעד".


המאמן דייגו סימאונה אמר במסע"ת: "אני סומך על השחקנים שלי שיספקו משחק נהדר. אנחנו צריכים לשמור היטב ולנצל את המצבים שלנו. יש לנו סיכוי ואנחנו הולכים להיאבק עד הסוף. אנחנו צריכים להתחיל חזק, אבל לדעת במקביל שלא נבקיע את השער השני לפני הראשון. יש לנו אתגר – ניצחון 0:3 ואנחנו בגמר".



וקצת סטטיסטיקה, אם ריאל מדריד תכבוש בקלדרון היא תשווה את השיא של באיירן מינכן עם 61 משחקים רצופים בהם כבשה שער בכל המסגרות. הבווארים עשו זאת בין השנים 2013/14, כשיופ היינקס ואחריו פפ גווארדיולה אימנו במועדון.



הרכבים משוערים
אתלטיקו מדריד: יאן אובלק, חואנפראן, דייגו גודין, סטפן סאביץ', פליפה לואיס, גאבי, קוקה, סאול, יאניק פריירה קראסקו, אנטואן גריזמן, קווין גאמיירו.

ריאל מדריד: קיילור נבאס, נאצ'ו, רפאל וראן, סרחיו ראמוס, מרסלו, קאסמירו, לוקה מודריץ', טוני קרוס, איסקו, כריסטיאנו רונאלדו, קרים בנזמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי