טורס לרונאלדו: "ליצן". הפורטוגלי: "לך הביתה"

איסקו עם כריסטיאנו רונאלדו
איסקו עם כריסטיאנו רונאלדו | צילום: Gettyimages

כוכב ריאל מדריד וחלוץ אתלטיקו התעמתו במהלך המשחק שהעלה את הבלאנקוס לגמר ליגת האלופות שם ממתינה יובנטוס. זידאן: "לא מבין איך בנזמה עבר כל כך הרבה שחקנים". והנקמה של נאצ'ו בקוקה

(גודל טקסט)
ריאל מדריד שוב הוכיחה מאיזה חומר של ווינרים היא עשויה ועלתה לגמר ליגת האלופות שני ברציפות ושלישי בארבע שנים. שייערך בקרדיף ב-3 ליוני שם תמתין לה כידוע יובנטוס, שתנסה למנוע מהבלאנקוס להיות הראשונים שמניפים את הגביע היוקרתי שנתיים ברציפות מאז שונה הפורמט ב-1992.


המשחק בין אלופת אירופה לאתלטיקו מדריד אמש היה סוער מאוד עם כניסות אגרסיביות בעיקר מצד שחקני הקולצ'ונרוס, אבל גם של ריאל מדריד. ודווקא שני שחקנים עם מנוסים כמו כריסטיאנו רונאלדו ופרננדו טורס התעמתו. הדבר התרחש אחרי השער של איסקו שצמצם ל-2:1, והפורטוגלי עשה תנועת השתקה לעבר אוהדי אתלטיקו מדריד שלא הפסיקו מהרגע הראשון לעודד את קבוצתם ופרסו שלט בו נכתב: "אנחנו גאים לא להיות כמוכם".


טורס לא אהב איך שרונאלדו חיבק את איסקו והתגרה באוהדים המקומיים ובתגובה דחף את הפורטוגלי, שלפי מצלמות הטלוויזיה ענה לו: "מה לא בסדר?". "אתה ליצן", השיב חלוץ אתלטיקו. הפורטוגלי לא התבלבל וזרק לעברו: "לך הביתה, טיפש", כשטורס משיב לעברו: "בן זונה". ההעלבות ההדדיות. היו ממש לפני המחצית ואחרי השער של איסקו. 


#UCL@Cristiano Ronaldo en su pique con @Torres: "Para casa, tonto" https://t.co/ikMBlXft47#ChampionsLeaguepic.twitter.com/jQW4H8F05r

— AS (@diarioas) May 10, 2017


בנוסף, לאחר המשחק נהנו הבלאנקוס מאוד נקמה קטנה כשבלם הקבוצה נאצ'ו הניח את דגל המועדון על הדשא של הוויסנטה קלדרון. הדבר הגיע כתגובה לאחר ששחקן הקולצ'ונרוס קוקה עשה זאת לאחר ניצחון קבוצתו על אתלטיקו מדריד בגביע הספרדי בעונת 2013/14.


Nacho se la devuelve a Koke plantando la bandera del Madrid en el césped del Calderón https://t.co/d4AGrSJWQR#ChampionsLeaguepic.twitter.com/ac2AInY5M8

— MARCA (@marca) May 10, 2017


התקשורת במדריד יצאה מגדרה והרעיפה מחמאות רבות לזינדין זידאן ולשחקניו. "ריאל מדריד הפכה את גמר האלופות למשכנה הקבוע. היא הצליחה להחזיק מעמד במשחק בו דופק הלב הגיע ל-170. אתלטיקו שמרה על הכבוד שלה, אבל לא הצליחה לעשות את הבלתי יאומן", נכתב ב"אס".


המאמן זינדין זידאן התפעל מהמבצע של קרים בנזמה שספג העונה הרבה ביקורות על יכולתו והודה: "אני לא מבין איך הוא הצליח לעבור כל כך הרבה שחקנים. אני אפילו לא זוכר כמה שחקנים הוא עבר לפני השער. זה מוכיח שכדורגל זה לא משחק של מי כבש את השערים. הוא שחקן עם איכות גדולה חוץ מהיכולת לכבוש". 


El Madrid volvió a ser la bestia negra del Atlético en Champions: cuatro años seguidos https://t.co/i86g3LjjJC#UCLpic.twitter.com/qAkZaECu9A

— MARCA (@marca) May 10, 2017


זידאן התייחס כמובן לפיגור הכפול אליו נקלעה הקבוצה תוך רבע שעה: "היו לנו בעיות קשות, אבל לא חששנו, כי ידענו שיהיו לנו הזדמנויות לכבוש. העלייה היא בזכות האמונה של השחקנים שלי. יש לנו סגל שכל שחקן בו יפתח בהרכב של כל קבוצה אחרת בעולם סבלנו הרבה ,אבל הגשמנו את המטרה לעלות לגמר. אני גאה בקבוצה שיכלה לעמוד בפיגור כזה ולעלות לגמר. נכון שעלינו פעם שלישית לגמר בארבע שנים, אבל אל תשכחו שלפני זה לא היינו 11 שנים בגמר".


סרחיו ראמוס, בלם ריאל מדריד, אף סיפר על יחסיו הקרובים עם גונסאלו היגוואין, חלוץ יובנטוס, ואמר בחיוך: "יש לי יחסים טובים איתו, אבל לא הולך לו להיות קל. הוא יצטרך לעבוד קשה מולי".



בנזמה אפילו לא בישל, אבל היה האחראי לשער (AFP)


מי שלא היה בשיא ולא הורגש כבדרך כלל היה כריסטיאנו רונאלדו שאמר בנחרצות: "אנחנו ריאל מדריד והראינו את זה. יש לנו יותר ניסיון, ידענו ששער אחד יהרוג אותם.  נגד יובנטוס יהיה קשה, אבל נילחם עד הסוף. הסיכוי לכל קבוצה 50 אחוז. אני מרגיש טוב, הכנתי את עצמי טוב לעונה הזאת".


מגן הבלאנקוס מרסלו התראיין גם כן בסיום ואמר: "לא חששנו לרגע מאתלטיקו, כי אנחנו ריאל מדריד. ברור שהיינו מעדיפים להימנע מלספוג את השערים. הכדרור של בנזמה היה ענק. העידוד של האוהדים שלנו בקלדרון היה מדהים".


איסקו, האיש ששוב היה במקום הנכון ובזמן הנכון בשביל ריאל וכבש את שער החוץ היקר, הוסיף: "ציפינו שהם יעלו עם מוטיבציה ענקית, אבל הם גם כבשו מיד שני שערים וזה קצת הפתיע. השער שלי? הכי חשוב שעלינו לגמר".


מאמן אתלטיקו דייגו סימאונה היה מאוכזב בסיום, אבל ניסה להסתכל קדימה: "זה היה משחק איכותי מאוד. הרבה שחקנים שלי סיפקו יכולת מדהימה. חבל שאי אפשר לשכפל את דייגו גודין וגבי. הם נותנים כל כך הרבה לקבוצה. הוכחנו שלא דיברנו על רמונטדה רק בשביל הסיסמאות. אני מקווה שיום אחד נוכל לעבור את ריאל מדריד. עשינו צעד קטן בכיוון".



סימאונה. צעד קטן לקראת הדרבי העתידי ביניהן? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי