זידאן: בייל ואיסקו יכולים לשחק מעולה גם ביחד

זינדין זידאן
זינדין זידאן | צילום: AFP

על רקע התלבטות בין השניים, טען מאמן ריאל מדריד שהקשרים המוכשרים יכולים לעלות בהרכב מול יובנטוס: "גארת' לא צריך לדבר, המוטיבציה שלו לשחק בביתו חשובה"

(גודל טקסט)

עונת הכדורגל האירופית תגיע לשיאה (שבת, 21:45) עם גמר ליגת האלופות בין יובנטוס לריאל מדריד. מאמן הבלאנקוס, זינדין זידאן דיבר היום (רביעי) עם העיתונאים לקראת ההתמודדות ואמר: "במהלך העונה נתנו הכל במקצועיות רבה, נותר רק עוד משחק אחד. אין פייבוריטית אלא זה 50-50, עם קבוצה נהדרת כמו יובנטוס הכל אפשרי והכי חשוב לתת 100%".


מאמן יובה, מקס אלגרי הצית את השאלה שמעסיקה רבים במדריד, לגבי ההרכב הפותח בגמר – ההתלבטות הגדולה היא בין גארת' בייל לאיסקו, ועל האחרון אמר אלגרי שהוא יותר טכני מהכוכב הוולשי. זידאן הגיב: "אנחנו שמחים שבייל איתנו. נתכונן למשחק ביחד כמו תמיד, כולנו מוכנים. הכי קשה בשבילי זה להחליט מי נשאר מחוץ להרכב ולא אגלה מה החלטתי, מאמן תמיד יודע מה הוא יעשה אבל אני לא אגיד כלום".
 


שיתוף הפעולה בין בייל לאיסקו: "הם מצוינים ואפילו שיחקו ביחד 16 פעמים השנה. בייל לא צריך להגיד כלום. הוא מקווה לשחק בבית ויש לו מוטיבציה חשובה בגלל זה".


במי יבחר זידאן?
במי יבחר זידאן? 


ההגנה של יובנטוס: "הם יודעים איך לשחק. נראה בשבת כמה נזק נצליח לגרום להם".


חוזה חדש: "זה שהחוזה שלי נגמר לא אומר כלום, אני רוצה להיות במועדון הזה אבל זה תלוי בתוצאות. אני לא רואה כלום מעבר לגמר בשבת".


"יש לי DNA של ריאל מדריד", המשיך, "מאז שהגעתי ב-2001 הם תמיד התייחסו אלי יפה והגנתי על ערכי המועדון. חוויתי בזכותם רגעים מופלאים כשחקן, כמאמן קבוצת המילואים ועכשיו כמנג'ר. מה שיקרה, זה תמיד יהיה המועדון שלי. המועדון של חיי".


גם כריסטיאנו רונאלדו דיבר: "אני מרגיש טוב מבחינה פיזית. שיחקתי פחות למרות ששיחקתי הכי הרבה משחקים בסגל. כשחושבים יותר מידי, דברים יכולים ללכת הפוך. אני מנסה להירגע. אני רוצה להבקיע שערים ושלא נסבול בגמר. הקבוצה נמצאת בתקופה טובה וננסה ליהנות ממנה".


כ
מפנטזים על עוד חגיגה (AFP)


היעדר הלחץ: "הזכייה באליפות מאוד הרגיעה אותנו, אנחנו רוצים לעשות היסטוריה ולזכות בליגת האלופות פעמיים ברצף. יותר מידי צניעות זה לא טוב. אנחנו צריכים להראות את האופי שלנו, שאנחנו הקבוצה הטובה יותר, וזה נכון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי