ריאל מדריד נחתה בקרדיף, השחקנים הוברחו בדרך אחורית

שחקני ריאל מדריד
שחקני ריאל מדריד | Gettyimages

הבלאנקוס הגיעו לעיר לקראת גמר ליגת האלופות (שבת, 21:45), אוהדים רבים חיכו לשחקנים. בנזמה ורונאלדו יכולים לרשום ציוני דרך מרשימים

(גודל טקסט)
הספירה לאחור לקראת גמר ליגת האלופות בקרדיף בין ריאל מדריד ליובנטוס (שבת, 21:45) החלה. אם הבלאנקוס יניפו את הגביע בעל האוזניים הגדולות הם ירוויחו כ-80 מיליון יורו ויעלו לפסגת המרוויחות מאז הקמת המפעל. עד העונה באיירן הייתה שיאנית הרווחים עם 618 מיליון לעומת 608 של ריאל. בארסה שלישית עם 576. האלופה תקבל 15 מיליון יורו על הניצחון בגמר והפיינליסטית "תסתפק" ב-11.5.

 

כוכב העבר של ריאל מדריד, פרדראג מיאטוביץ', שכבש את שער הניצחון ב-0:1 על יובנטוס בגמר בעונת 1997/8 ניבא בראיון ל"אס: "ננצח 0:2. כשניצחנו ב-1998 היינו אאוטסיידרים אחרי עונה גרועה, אבל הניצחון שלנו נכנס למוזיאון של ברנבאו". על היריבה יובנטוס: "גונסאלו היגוואין השחקן הכי מסוכן. גם דני אלבס משחק מעולה וצריך לפקוח עליו עין".


 

בעוד שהקבוצה בחרה במלון זול וקרוב לאצטדיון מטעמי בטיחות, אוהדיה נאלצים ללון לעיתים באכסניות תמורת 179 יורו ללילה. הוולשים לא מרחמים על 40 אלף האוהדים שיגיעו למשחק. מחירי בתי המלון עלו ב-900 אחוז וגם במלונות לא ברמה גבוהה גובים כ-1400 יורו ללילה. בנמל התעופה הקטן של קרדיף נבנה טרמינל נוסף וזמני כדי לקלוט 38 טיסות שיגיעו מטורינו ומלונדון ו-21 ממדריד.


ריאל מדריד נחתה בקרדיף


הבלאנקוס הגיעו לקרדיף תחת שמירה כבדה. הקבוצה שכרה במלון 70 חדרים, אבל לא הצליחה לסגור הרמטית את המלון, בו מתאכסנים גם אנשי אופ"א והמקורבים. השחקנים הוברחו דרך דלת אחורית כדי להימנע ממפגש עם האוהדים הרבים שחיכו להם בכניסה הראשית. 



גארת' בייל נחתה בקרדיף

#APorLa12
Hello, Cardiff!#HalaMadridpic.twitter.com/CBHTHBcFft

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) June 2, 2017

 סרחיו ראמוס



כריסטיאנו רונאלדו זוכר לטובה את האצטדיון בקרדיף בו זכה בתואר הראשון שלו מבין 22, לאחר שכבש בגמר הגביע האנגלי ב-0:3 של מנצ'סטר יונייטד על
מילוול במאי 2004.



ריאל מדריד בקרדיף


המאמן זינדין זידאן כלל את בנו אנצו (משחק בריאל מדריד קסטיה) בסגל טס לקרדיף. קרים בנזמה עשוי להשתוות לריימונד קופה האגדי בתור הצרפתי המצליח ביותר בכל הזמנים אם יזכה בתואר. קופה זכה בשתי אליפויות ליגה עם ריאל מדריד בשנים 1957 ו-1958 וכן בשלוש גביעי אירופה לאלופות. כעת בנזמה עשוי להשוות את השיא עם שתי זכיות באליפות ושלוש בצ'מפיונס.




שחקני ריאל מדריד. שוברים שיאים (gettyimages)

 

בצד המקצועי, המגן הימני דני קרבחאל שנעדר במשחקים האחרונים בשל פציעה החלים והשלים אימון מלא עם חבריו לפני היציאה ממדריד. "אני מרגיש כשיר פיזית ב-200 אחוז וכשיר נפשית ב-300 אחוז", אמר. פפה ופביו קואנטראו לא יהיו בסגל בגלל פציעה, אבל ייצאו עם הקבוצה לוויילס. הסוגיה המרכזית היא מי יפתח איסקו או גארת' בייל. אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון איסקו יעלה ב-11 ובייל יחכה על הספסל.

 

סטטיסטיקה: ריאל זקוקה לשער אחד בלבד כדי להגיע ל-500 שערים בליגת האלופות. היא מקדימה את ברצלונה שכבשה 459 שערים ובאיירן שלישית עם 415. רונאלדו מקווה להמשיך את המאזן החיובי שלו נגד ג'יאנלואיג'י בופון מולו הבקיע את כל ארבעת הפנדלים. ריאל מקווה לכבוש משחק 65 ברציפות ובכך לקבוע שיא חדש.

 

הרכב משוער: קיילור נבאס, דני קרבחאל, רפאל וראן, סרחיו ראמוס, מרסלו, קאסמירו, לוקה מודריץ', טוני קרוס, איסקו, כריסטיאנו רונאלדו, קרים בנזמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי