רק נציג אחד לברצלונה: נבחרת השנה של ליגת האלופות

רונאלדו ומרסלו
רונאלדו ומרסלו | Gettimages

אופ"א פרסמה את רשימת 18 השחקנים המצטיינים במפעל. רונאלדו ומסי כמובן בפנים, אבל למונאקו ואפילו לאתלטיקו יותר נציגים מאשר לקטאלונים. הרשימה המלאה לפניכם

(גודל טקסט)

ליגת האלופות הסתיימה שלשום עם 1:4 מוחץ של ריאל מדריד על יובנטוס וגביע 12 בתולדות הבלאנקוס, והיום (שני) אופ"א פרסמה את 18 השחקנים המצטיינים של העונה.

באופ"א נמנעו מלבחור את ה-11 המצטיינים, והעדיפו סגל המכיל שני שוערים, חמישה שחקני הגנה, שישה קשרים וחמישה חלוצים. ברשימה נכלל כמובן מלך שערי העונה כריסטיאנו רונאלדו שהרשית 12 פעמים, גם ליאונל מסי שכבש 11 שערים עד רבע הגמר לצד כוכבים כמו רוברט לבנדובסקי ואנטואן גריזמן ברשימה.

בקישור בחרה אופ"א ארבעה שחקני ריאל מדריד, אלופת השנתיים האחרונות, ביניהם גם איסקו שברגעי ההכרעה נתן את הטון בשורות הלבנים. בסך הכל שמונה שחקני ריאל מדריד ברשימה מתוך 18, שלושה מתאלטיקו מדריד ומהפיינליסטית יובנטוס, שניים ממונאקו שנעצרה בחצי הגמר וברצלונה ובאיירן מינכן עם נציג אחד בלבד כל אחת. 


רונאלדו עםראמוס ומודריץ'. מככבים בסגל של אופ"א (AFP)

הסגל המלא
שוערים: ג'אנלואיג'י בופון (יובנטוס), יאן אובלק (אתלטיקו מדריד)


הגנה:
לאונרדו בונוצ'י (יובנטוס), דני קרבחאל (ריאל מדריד), מרסלו (ריאל מדריד), סרחיו ראמוס (ריאל מדריד), דייגו גודין (אתלטיקו מדריד).


קישור
: קאסמירו (ריאל מדריד), טוני קרוס (ריאל מדריד), לוקה מודריץ' (ריאל מדריד), איסקו (ריאל מדריד), מיראלם פיאניץ' (יובנטוס), טימו באקאיוקו (מונאקו).


התקפה
: כריסטיאנו רונאלדו (ריאל מדריד), ליונל מסי (ברצלונה), אנטואן גריזמן (אתלטיקו מדריד). קיליאן אמפבה (מונאקו), רוברט לבנדובסקי (באיירן).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי