הפועל ב"ש מול בודפשט הונבד בסיבוב השני במוק' ליגת האלופות

אוגו, וואקמה
אוגו, וואקמה | דני מרון

הקבוצה מבירת הנגב תתמודד נגד אלופת הונגריה על הכרטיס לסיבוב הבא. המשחק הראשון בטרנר ב-11/12 ביולי, הגומלין שבוע לאחר מכן בחוץ ללא קהל. מאמן הונבד: "ישראל היא מדינה של כדורגל"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הוגרלה היום (שני) באולם הכנסים של אופ"א בניון שבשווייץ למפגש מול בודפשט הונבד בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. עם קפיצה גדולה של 150 מקומות בדירוג, האדומים של ברק בכר ינסו לפלס דרכם לשלב הבתים אחרי שאשתקד כמעט נגעו במטרה. המשחק הראשון ייערך בטרנר ב-11/12 ביולי והגומלין שבוע לאחר מכן בהונגריה ללא קהל בשל עונש המוטל על יריבת ב"ש על ההתבטאויות הומופוביות של אוהדיה.



בכר הגיב להגרלה: "כמו שראינו בעונה הקודמת, אין דבר כזה הגרלה קלה. אנחנו נלמד את ההונגרים, נתכונן בצורה הכי טובה האפשרית וכרגיל ניתן את המקסימום שלנו".


מאמן ההונגרים אריק ואן דר מייר אמר: "
זה יהיה מפגש קשה. הקבוצה הישראלית היא חזקה מאוד. בשנה שעברה היא ניצחה 0:2 את אינטר בישראל. ישראל זו מדינה של כדורגל ויש שם איכות גבוהה. התקציב של באר שבע גבוה יותר משלנו, אבל הסיכויים הם 50:50. ההיסטוריה הראתה כי התקציב הוא לא הכל".



מרטון אפל. מלך השערים (טוויטר)
מרטון אפל. מלך השערים (טוויטר)



בודפשט הוקמה כבר לפני 107 שנה ונחשבת לאחת הקבוצות המעוטרות בהונגריה. לרשותה 14 אליפויות, אך זו שהגיעה אשתקד שברה בצורת של 24 שנה. למועדון יש גם שבעה גביעים.



הקבוצה ההונגרית מחזיקה בסגל הרבה פחות מפואר מהעבר שלה כשהכוכב הגדול ביותר שיצא משורותיה הוא לא אחר מאשר פרנץ פושקאש האגדי. בסגל הנוכחי תמצאו כוכבים הרבה פחות נוצצים, אבל כדאי לספור את מרטון אפל, חלוץ נבחרת הונגריה שהוזכר כאחרונה כמועמד לבאר שבע בצוותא עם מכבי חיפה. מלך השערים בליגה ההונגרית שכבש 16 שערים אשתקד עוד עשוי לעזוב בפגרה. המאמן הוא אריק ואן דר מייר, שמונה הקיץ במקומו של האיטלקי המצליח מרקו רוסי, שעזב לסלובקיה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי