דודו גורש תורגל ב-11 של הפועל ב"ש, וואקמה יפתח

ברק בכר
ברק בכר | מאיר אבן חיים

ברק בכר מתלבט לגבי אפודת השער במשחק מחר (20:00, שידור ישיר בספורט1) מול בודפשט הונבד עקב יתרון הגובה של ההונגרים. איינבינדר צפוי לעלות בקישור

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע קיימה הערב (שלישי) את האימון המסכם שלה לקראת המפגש מחר (20:00, שידור ישיר בספורט1) עם בודפשט הונבד בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות בטוטו טרנר. מרטון אפל. זה האיש שיעסיק מחר את בלמי הקבוצה, מיגל ויטור ושיר צדק, והוא זה שכיכב בקטעי הווידיאו שהוצגו לשחקני האלופה לקראת המשחק.

העיתונאי ההונגרי הבודד שמסקר את הונבד במסעה לישראל ידע לספר על חיזוריה של באר שבע אחרי הסקורר ההונגרי. סוכנות השחקנים שמייצגת את מרטון מייצגת גם את מיהאי קורהוט, ושניהם משתפים פעולה בנבחרת הונגריה. אפל חתם לאחרונה לשנתיים נוספות בקבוצתו הנוכחית, אך עובדה זו לא מבטיחה כמובן את הישארותו בבודפשט.

מחשש שהחוד ההונגרי ינצל את יתרון הגובה מחר, תורגל דודו גורש באימון המסכם. החלטה סופית לגבי איוש עמדת השוער תתקבל סמוך לפתיחת המשחק. למרות האירועים המורכבים שהתרחשו בטרנר בימים האחרונים (משבר וואקמה, פציעת קואנקה) בכר משדר אופטימיות ושליטה בעניינים. שלא כדרכו הפליג בכר בשבחיו של החלוץ הניגרי, ומחר תורו של "הגנרל" לגמול למאמנו על האמון.

המערך שיפתח בו מאמן האלופה צפוי להישען על ההרכב המסורתי. למעט שינוי דרמטי, אם וכאשר, בין הקורות, לא צפויות הפתעות. קורהוט ובן ביטון ינועו לאורך קווי ההגנה וצדק ו-ויטור כאמור יפתחו כבלמים. בקישור צפויים לעלות שלושה קשרים דפנסיביים – ג'ון אוגו, מהראן ראדי ודן איינבינדר. מאור מליקסון -ו-וואקמה יחפשו את השער, ואת מסירת הזהב לבן שהר. אליניב ברדה ומוחמד גדיר יחכו להזדמנות שלהם על הספסל.

שחקני הפועל באר שבע (מאיר אבן חיים)
שחקני הפועל באר שבע (מאיר אבן חיים)

הרכבים משוערים
הפועל באר שבע: גיא חיימוב (דודו גורש), בן ביטון, שיר צדק, מיגל ויטור, מיהאי קורהוט, דן איינבינדר, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, טוני וואקמה, מאור מליקסון, בן שהר.

בודפשט הונבד: דויד גרוף, ג'ורג' איקנה, איבן לובריץ', בוטונד באראת, לאצ'קו זולט, ג'ורג'ה קאמבר, באלינט טמשבארי, ריצ'רד ורנש, פיליפ הולנדר, דווידה לנזפאמה, מרטון אפל


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי