בכר ואיינבינדר משוכנעים: נעבור את בודפשט הונבד

דן איינבינדר
דן איינבינדר | אודי ציטיאט

מאמן הפועל באר שבע הצהיר אחרי ה-1:2 על ההונגרים: "בשבוע הבא נעפיל". הקשר חיזק את דבריו: "אין לי ספק שנעבור, אנחנו מאוד בטוחים בעצמנו"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע פתחה הערב (רביעי) את הקמפיין האירופי שלה במוקדמות ליגת האלופות עם 1:2 מעט מאכזב על בודפשט הונבד. האלופה כבר הובילה 0:2, אך שער החוץ שספגה ישלח אותה להונגריה חוששת, והפסד 1:0 בגומלין ידיח אותה.


המאמן המנצח, ברק בכר, נשמע בטוח בעצמו אחרי המשחק: "תוצאה פחות טובה לאור מה שהתפתח אבל בשורה התחתונה ניצחנו. מה שחשוב זו התוצאה, יש משימה קשה בחוץ. צריך לא לדבר יותר מדי, זו קבוצה קשה וצריך להתכונן. קבוצה שלקחה אליפות בהונגריה צריך לכבד אותה ואסור לזלזל. מרגישים שאנחנו יותר טובים".
 


הגומלין: "ברור שיש הרבה פסיכולוגיה עם שער החוץ. ננתח את הדברים ונחשב איך לשחק בגומלין. אמרתי לשחקנים לפני המשחק – בשלב כזה של העונה אף קבוצה לא יכולה להיות במאה אחוז. צריך לפצות עם לחץ ועזרה אחד לשני. נשפר את היכולת, העיקר התוצאה ובשבוע הבא נעבור".


על טוני וואקמה
: "היה חשוב להשאיר את וואקמה אבל כולם חשובים. לא צריך לדבר עליו. אני שמח שהוא ויתר על הצעה מכובדת ונשאר".


איינבינדר חוגג. בטוח בעצמו
איינבינדר חוגג. בטוח בעצמו (אודי ציטיאט)


דן איינבינדר, שכבש את השער השני במשחק בעקב יפהפה וכיכב במשחק הבכורה שלו חיזק את דברי מאמנו: "אנחנו תמיד שואפים לנצח כמה שיותר בכל משחק. אנחנו יודעים שזה משחק ראשון וחשובה התוצאה. שמח שניצחנו והדברים תלויים בנו. נשב וננתח את המשחק. היו דברים טובים יותר ופחות, נגיע למשחק הבא מוכנים כמו שהגענו לזה".


"היה לי מוזר לשחק באדום נגד צהוב", המשיך הקשר שעבר מבית"ר ירושלים, "באר שבע זה מקום חדש עם אתגר ומטרות חדשות. שמח שיצא לי לכבוש ואני חושב שאני יכול להוסיף. אין ספק שנעבור, אנחנו מאוד בטוחים בעצמנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי