בנימין נתניהו באימון הפועל ב"ש: "אתם אלופים בכל מקרה"

בנימין נתניהו באימון הפועל ב"ש בהונגריה
בנימין נתניהו באימון הפועל ב"ש בהונגריה | מאיר אבן חיים

ראש ממשלת ישראל ורעייתו הגיעו לאימון המסכם של האלופה בבודפשט לקראת הגומלין מול הונבד (22:15 בספורטHD1) אחרי 1:2 במשחק הראשון. ברק בכר במסיבת העיתונאים: "הלחץ מסייע לנו. תמיד מגיעים כדי לנצח"

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע עדיין רחוקה משיאה, גם חלוץ זר טרם הצטרף כדי לחזק את החלק הקדמי, אבל למזלה מחר בבודפשט (רביעי, 22:15 בספורטHD1) היא תתארח אצל הונבד כשהיא עם יתרון 1:2 מהמשחק הראשון ב"טרנר" ולעיני 200 מאוהדיה בתקווה להעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות.


ברק בכר ושחקניו פגשו הערב את ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, שנמצאים בעיר ולמשך מספר דקות שוחחו עם השחקנים ובעלי המועדון אלונה ברקת ואיחלו להם הצלחה רבה במשחק: "אתם אלופים בכל מקרה". עוד קודם לכן ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן ברק בכר והמגן מיהאי קורהוט.



שער החוץ שספגו בשבוע שעבר בטרנר: "ברור שהשער הפך את המצב ליותר צמוד ושינה את התמונה, אבל אנחנו מודעים לזה. לחץ זה דבר טוב שמסייע לנו".








הצהרתו בשבוע שעבר שהפועל ב"ש תעלה שלב: "אמרתי את מה שאני מאמין שיהיה, כמו בכל משחק. אנחנו תמיד רוצים לבוא ולנצח. הדבר הכי בטוח הוא המוות".
 



בנימין נתניהו ורעייתו עם אלונה ברקת ושחקני הקבוצה (מאיר אבן חיים, הונגריה)



המגן ההונגרי מיהאי קורהוט ישב כאמור לצדו של בכר ונשאל אם הפועל באר שבע פייבוריטית: "ניצחנו במשחק הראשון וכעת עלינו להילחם כדי שנוכל לעבור שלב. השער שספגנו יגרום לכך שנילחם יותר. עבורי זו חוויה להגיע לכאן לשחק נגד הונבד או כל קבוצה אחרת מהליגה. עלינו לחשוב שהמשחק הקודם הסתיים ב-0:0".



כידוע בודפשט הונבד נענשה במשחק ללא קהל בעקבות קריאות הומופוביות מצד אוהדיה ועל כן יהיו 200 אוהדים מישראל בלבד, שכניסתם אושרה על ידי אופ"א. ההונגרים ערכו את האימון המסכם ומסיבת העיתונאים הרשמית עוד לפני שהפועל ב"ש עשתה זאת והמאמן אריק ואן דר מיר אמר: "וואקמה שחקן מצוין, בן שהר שחקן טוב – יש להם הרבה שחקנים טובים. אני חושב שהפערים בין הקבוצות היו גדולים יותר משחשבנו, אם היינו משחקים בנובמבר או דצמבר המצב היה טוב יותר. למזלנו הם לא בשיא ויש לנו את הסיכוי להעפיל שלב. 



בכר וקורהוט במסיבת העיתונאים בבודפשט (אודי ציטיאט, הונגריה)


המאמן גם התייחס לדבריו של בכר בשבוע שעבר שהם בוודאות יעלו לשלב הבא: "אנחנו חושבים שאנחנו נעלה וזה נורמלי שזה מה שהוא אמר. אמרתי לשחקנים שלי את אותו הדבר. נראה מחר אם הם בטח יעלו שלב. אני חושב שבשבוע שעבר הם לא ציפו שנשחק בצורה בה עלינו וכך יהיה גם מחר. אנחנו אופטימיים והשחקנים שלי מרגישים טוב. הלחץ הוא עליי, אבל ננסה לשחק כדורגל שונה. יש לי הרגשה שגם הם ישחקו בצורה שונה".


העובדה שהמשחק ייערך ללא אוהדים: "הקהל הוא השחקן ה-12 וראינו בישראל את השפעת האוהדים שהגיעו איתנו, אנחנו אומרים שאפו לאוהדים על קבלת הפנים שקיבלנו בישראל. זה לא אותו דבר לשחק מול אצטדיון ריק, אבל זה המצב ואנחנו לא יכולים לשנות אותו. עלינו לכבוש ואנחנו ננסה לעשות זאת".




ברק בכר משקיף על שחקניו באימון המסכם (אודי ציטיאט, הונגריה)


הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: גיא חיימוב, בן ביטון, מיגל ויטור, שיר צדק, מיהאי קורהוט, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, דן איינבינדר, מאור מליקסון, טוני וואקמה, בן שהר.


בודפשט הונבד: דויד גרוף, ג'ורג' איקנה, איבן לובריץ', בוטונד באראת, זולט לאצ'קו, זולט פולוסקיי, דיורדיה קאמבר, דניאל גזדאג, דוידה לנזפאמה, גרגו נאג'י, מרטון אפל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי