קפטן לודוגורץ: יש לנו את הכלים לעבור את באר שבע

סבטוסלב דיאקוב
סבטוסלב דיאקוב | יח"צ

דיאקוב הגיב לביקורת הקטלנית בבולגריה אחרי ה-2:0: "אנחנו קבוצה טובה יותר, גם אם לא הראינו את זה על המגרש בטרנר". כלי תקשורת בולגרים טוענים כי המאמן יפוטר אם יודח

קבוצות: לודוגורץ
(גודל טקסט)

"מחקתם את הסיכויים שלנו מהר מדי כי יש לנו את הכלים לעבור את הפועל באר שבע", כך אמר סבטוסלב דיאקוב קפטן לודוגורץ בתגובה לביקורת הקטלנית שנמתחה על השחקנים והמאמן בעקבות ה-2:0 בטרנר במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות. משחק הגומלין יהיה ביום רביעי (21:30, שידור ישיר בספורט1) בבולגריה.

כלי התקשורת הבולגרים טענו שלודוגורץ התמוטטה בישראל ואף רמזו שהמאמן גיאורגי דמנדז'ייב יפוטר אם תודח. "אחרי שספגנו שני שערים ולא כבשנו בחוץ היריבה אולי פייבוריטית", המשיך דיאקוב, "אבל אני בטוח שנבקיע לפחות שני שערים נגדם בגומלין, השאלה אם נספוג. בכל מקרה אנחנו קבוצה טובה יותר מבאר שבע גם אם לא הראינו את זה במגרש. נעלה לנקום ולשקם את שמנו הטוב".

דמנדז'ייב עצמו הגיב עם הנחיתה בבולגריה: "ההפסד לא כזה כמו שאתם בתקשורת עושים ממנו. אין לי מה לשנות בהרכב או בקבוצה באופן כללי. פשוט צריך להבקיע בגומלין. יכול להיות שנגיע לפנדלים".


"האווירה בטרנר היתה מדהימה". הבולגרים מחמיאים לאוהדי באר שבע (דני מרון)

לעומת הביקורת על לודוגורץ אוהדי באר שבע קיבלו מחמאות בתקשורת הבולגרית. "500 אוהדים מישראל כבר רכשו כרטיסים למשחק ויתנו עידוד מכובד ליריבה. האווירה והתמיכה שנתנו לבאר שבע בטרנר היתה מדהימה. אנחנו צריכים ללמוד מהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי