המשחק של הפועל באר שבע מול לודוגורץ ישודר בספורט1

מאור מליקסון
מאור מליקסון | אודי ציטיאט

האלופה השלימה את הכנותיה לגומלין נגד הבולגרים אחרי 0:2 במשחק הראשון. מליקסון כשיר, פקהארט יחכה להזדמנות מהספסל, שיר צדק קיבל פטור מהאימון המסכם. בכר במסיבת העיתונאים: "יהיה קרב שונה לגמרי"

קבוצות: לודוגורץ
(גודל טקסט)
הפועל באר שבע הקדימה ביממה את הגעתה לבולגריה, ועם 0:2 בשבוע שעבר ב"טרנר" מוכנה לגומלין מול לודוגורץ (רביעי, 21:30, שידור ישיר בספורט1).


*המפגש בין לודוגורץ להפועל באר שבע ישודר בספורט1


למסיבת העיתונאים התייצב המאמן ברק בכר לצדו של דן איינבינדר ותחילה היה זה המאמן שהתייחס למשחק: "המשחק הראשון היה מאוד קשה ועבדנו קשה כדי להשיג תוצאה טובה. בטח שכאן אנחנו מצפים למשחק יותר קשה ונצטרך לעבוד יותר קשה כדי להשיג את התוצאה שאנחנו רוצים. התוצאה מהמשחק הראשון טובה, אבל הפעם זה הולך להיות משחק שונה לגמרי. אנחנו יודעים שהכל יכול להיות ונצטרך להיות דרוכים ומרוכזים לאורך כל המשחק".




מסיבת העיתונאים הייתה קצרה למדי ולאחר מכן הוסיף דן איינבינדר בקצרה: "התוצאה טובה. למדנו אותם לקראת המשחק הראשון. יש ללודוגורץ הרבה איכויות והרבה שחקנים טובים נלמד אותם גם בהמשך כדי לבוא מוכנים כמו שבאנו במשחק הראשון".




בכר ואיינבינדר. יודעים שלא יהיה קל (אודי ציטיאט, בולגריה)


הבלם שיר צדק צם בתשעה באב וקיבל פטור מהאימון המסכם, מתוך ידיעה שאפשר לסמוך עליו אפילו אם החסיר אימון אחד. בחלקו הראשון של האימון, שהיה פתוח לתקשורת, טיילו חלק מן השחקנים על המגרש, בזמן שחבריהם ערכו תרגילי כושר. עם או בלי חשש ממרגלים בולגריים הוחלט לשתף באחד המשחקונים את מנהל הקבוצה, אביתר אילוז. 


בחלקו הרציני של האימון תורגל ההרכב שיעלה לכר הדשא. מוחמד גאדיר, שפתח במשחק הראשון, צפוי לשמור על מקומו בהרכב, כאשר החלוץ הצ'כי תומאש פקהארט יחכה להזדמנות מהספסל. מהארן ראדי, ג'ון אוגו ודן איינבינדר יפתחו במרכז הקישור, כשהניגרי מיועד לתגבר את מרכז ההגנה כפי שעשה במשחק הראשון. מאור מליקסון התאושש לחלוטין מהפגיעה ברגלו והיה במצב רוח מרומם.



שיר צדק. במועדון לא חוששים מכך שהחסיר אימון (אודי ציטיאט, בולגריה)


מוקדם יותר היום לודוגורץ ערכה את מסיבת העיתונאים, כאשר המאמן גיאורגי דרמנדז'ייב יודע שמעמדו בסכנה ללא ספק וקיים חשש אמיתי שאם תודח הקבוצה הוא יפוטר על ידי הבעלים השאפתני של הקבוצה. 



דרמנדז'ייב אמר לקראת המשחק: "השחקנים יודעים מה המחיר של המשחק הזה והחשיבות שלו. לא צריך להוסיף להם מוטיבציה. הם יעלו למשחק נחושים. בכדורגל הכל אפשרי ואנחנו ערוכים לכל תרחיש וסומכים על האוהדים שלנו".



קאפו, מבוקש בווסטהאם (Gettyimages)


ההכנה למשחק: "עשינו ניתוח קפדני מאוד של המשחק ואנחנו יודעים עכשיו איך לשחק נגד היריבה ומה לעשות נגדה. היה לנו משחק רע מאוד בבאר שבע. זו לא היכולת האמיתית שלנו". 


במקביל, לודוגורץ די בטוחה בעצמה וכבר צירפה שחקן רכש מתוך מטרה שישחק בשלב הבא. מדובר בקשר הפולני יאצק גורלסקי מיגילוניה ביאליסטוק, שחקן נבחרת פולין. בהרכב צפוי שינוי אחד כשגיאורגי טרזייב עשוי להחליף את הבלם האוקראיני איגור פלסטון שלא גילה טובה בטרנר.


סקאוטים של ווסטהאם יעקבו במשחק אחרי חלוץ הקבוצה הבולגרית ג'ונתן קאפו הברזילאי שמוערך ב-15 מיליון יורו. הם עקבו אחריו גם בישראל והתאכזבו. היציעים צפויים להיות מלאים כשכל הכרטיסים למשחק נמכרו.


הרכבים משוערים
לודוגורץ: חורחה בראון, לוקאס סאשה, גיאורגי טרזייב, קוסמין מוצי, נתנאל, אניסט אבל, סבטוסלב דיאקוב, מרסליניו, ג'ונתן קאפו, וונדרסון, קלאודיו קשרו 


הפועל באר שבע: גיא חיימוב, בו ביטון, שיר צדק, מיגל ויטור, מיחאי קורהוט, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, דן איינבינדר, מאור מליקסון, טוני וואקמה, מוחמד גאדיר.



וואקמה ואוגו באימון המסכם. מצב רוח טוב בשורות האלופה (אודי ציטיאט, בולגריה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי